וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין וז'יז'יץ' מחוץ לסגל מכבי תל אביב למשחק מול חולון

7.11.2021 / 16:15

המחזור החמישי נמשך: הצהובים רוצים לשמור על המומנטום הגארד שמחלים מפציעה והסנטר לא יתבשו, כך גם קמרון טיילור. הפועל תל אביב תארח את גליל עליון (20:00), הרצליה את הפועל באר שבע (19:30)

משחקי המחזור החמישי בליגת העל יינעלו מחר (שני). במוקד המחזור יעמוד המפגש המסקרן בין הפועל חולון למכבי תל אביב הלוהטת. הפועל תל אביב תנסה לעשות צעד מחוץ לתחתית כשתפגוש את הפתעת העונה הפועל גליל עליון. בני הרצליה מקווה לשים את התבוסה הקשה ביד אליהו מאחוריה כשתפגוש את הפועל באר שבע.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. אודי ציטיאט
השומר הטוב בליגת האלופות יעצור את האלופה? ג'ונסון/אודי ציטיאט

הפועל חולון - מכבי תל אביב (21:00)

הנתונים: בשנתיים האחרונות נפגשו הקבוצות שבע פעמים בליגה הסדירה - מכבי תל אביב ניצחה שישה משחקים בהפרש ממוצע של 22.8 נקודות, חולון ניצחה פעם אחת. רפי מנקו עומד העונה על 61.1 אחוז מחוץ לקשת עם 11 מ-18. גיא פניני מדורג במקום ה-20 בקלעי כל הזמנים של מכבי תל אביב בליגה עם 1,670 נקודות, נקודה יותר מהמדורג אחריו, ניקולה וויצ'יץ'.

במרכז ההתמודדות: כריס ג'ונסון. מי שנחשב לשומר הטוב ביותר בליגת האלופות של פיב"א יעמוד מול משחק ההתקפה השוטף של מכבי תל אביב וינסה להראות חלק מיכולותיו גם מול הכוכבים הצהובים.

בכמה מילים: אחרי התבוסה בארנה נשארה הפועל חולון על מאזן נקי מהפסדים באירופה באמצע השבוע שעבר. בחולון רוצים לחזור להציג את ההגנה שאפיינה אותם לפני מספר שבועות, ובמקביל בוחנים את שוק השחקנים כשייתכן שיתחזקו בעמדות הפנים. עידן אלבר עשוי לעזוב בקרוב אחרי שלא קיבל דקות משחק. במכבי תל אביב רוצים למשוך את המומנטום הנהדר של השבועות האחרונים, כשרק בשעות הערב יוחלט על הסגל להתמודדות. סקוטי ווילבקין סובל מפציעה קלה מהמשחק בויטוריה, ולא יתלבש למשחק, כאשר בצהובים מעדיפים לשמור אותו למשחק מול צסק"א ביורוליג. גם אנטה ז'יז'יץ' וקמרון טיילור נותרו בחוץ.

עוד בוואלה!

גיא גודס: "טו הולוואי לא יכול לסחוב את הקבוצה על הגב שלו"

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
האדומים זקוקים לו. בראון/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל גליל עליון (20:00)

הנתונים: המשחק האחרון בין שתי הקבוצות נערך במאי 2006 - הפועל תל אביב של אפי בירנבוים גברה 79:81 על הפועל גליל עליון של עודד קטש. על המגרש רצו בין היתר ליאור אליהו ויוגב אוחיון בצד של גליל, וארז כץ ומושון יעקוסי בצד של הפועל תל אביב. הקלעים המובילים - מרכוס האטן אצל הפועל עם 32 נקודות, אבישי גורדון, עוזר המאמן של גליל עם 21 נקודות. 151.3 נקודות בלבד נקלעים במשחקיה של גליל עליון, הכי מעט בליגה, אחריה הפועל חיפה עם 157.8.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. אמנם למספרים שלו הגארד של הפועל תל אביב מגיע, אך הקבוצה רחוקה מלהתחיל לנצח, ובהפועל חייבים ממנו תפוקה כדי לעבור את גליל עליון.

בכמה מילים: בחלומות השחורים ביותר לא חשבו בהפועל תל אביב לפתוח עם ניצחון אחד מארבעה משחקים, אך המציאות שלחה אותם לתחתית בתחילת העונה. בהפועל המשיכו השבוע לחפש חיזוק בעמדות הפנים ללא הצלחה, ובינתיים רוצים להיראות טוב בהרבה ממה שנראו בתבוסה בנס ציונה. בגליל עליון נמצאים צמוד לצמרת הגבוהה, וכל זאת עם שלושה זרים אחרי שקייל גיבסון נפצע וייעדר מספר חודשים. בקבוצה עוד לא מצאו לגיבסון מחליף.

שחקן הפועל באר שבע קודי דמפס עם עמית זיס, בן אייזנהארט. לירון מולדובן
יפתיעו בהרצליה? זיס, דמפס ואייזנהארט/לירון מולדובן

בני הרצליה - הפועל באר שבע (19:30)

הנתונים: שתי הקבוצות נפגשו עד כה שש פעמים בליגת העל - ובכל המשחקים ניצחה הפועל באר שבע. למרות שהיא מחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד, הפרש הסלים של בני הרצליה הוא שלילי, לאור התבוסה ב-30 הפרש ביד אליהו במחזור הקודם. נטע סגל עומד העונה על ממוצע של 9.8 זריקות לסל במשחק, כשלפני כן הממוצע שלו ב-41 משחקיו בליגה הראשונה עמד על 2.1 זריקות למשחק.

במרכז ההתמודדות: קודי דמפס. הגארד של באר שבע הפציץ בשני הניצחונות של הקבוצה 19.5 נקודות למשחק. ובהפסדים? באחד לא שיחק ובשני היה נורא. באר שבע חייבת אותו כדי להפתיע בהרצליה.

בכמה מילים: אחרי התבוסה הקשה ביד אליהו חוזרת בני הרצליה לליגה ובקבוצה מאמינים שיחזרו להיראות טוב בהרבה. בהרצליה מקווים להתאוששות של שון דאוסון שפתח את העונה בצורה רעה עם 4.3 נקודות בממוצע ועדיין ללא שלשה מ-10 נסיונות. בבאר שבע התאכזבו מההפסד לראשון לציון, בעיקר בכל הנוגע לקליעה מבחוץ. במועדון מסמנים את המשחק בהרצליה ככזה שאפשר לנצח, ויצטרכו גם קליעה טובה יותר מחוץ לקשת, וגם הגנה חזקה יותר כדי לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully