וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "טו הולוואי לא יכול לסחוב את הקבוצה על הגב שלו"

6.11.2021 / 21:25

מאמן מכבי ראשון לציון העריך שהקבוצה תצטרך שינוי בקו האחורי ואמר אחרי ההפסד לנס ציונה: "חסר לנו תפוקה מתחילת העונה מנועם דוברת". ליאור ליובין חגג ניצחון: "שואפים להשתפר כל הזמן, אנחנו במגמה חיובית"

פתיחת העונה החלשה של מכבי ראשון לציון המשיכה הערב (שבת) עם הפסד 89:86 ביתי לעירוני נס ציונה. הקבוצה של גיא גודס שמטה יתרון 11 סמוך לסיום הרבע השלישי ורשמה את הפסד הליגה הרביעי שלה בחמישה משחקים.

"היה חסר לנו נקודות מכריס קלייברן, מתחילת העונה חסרה לנו תפוקה מנועם דוברת", אמר גודס בסיום, "היינו ביתרון 11, 50 שניות לסוף הרבע השלישי, הם קלעו 2-3 שלשות ברציפות, הורידו ל-7 הפרש ועברו לאזורית. נתקענו קצת, לקחנו זריקות ושיחקנו נסוג אחורה. ידעתי שהם ישחקו אזורית, אבל לא הגענו לפאנץ' שלנו, שיחקנו נסוג ושחקנים פחדו לקחת החלטות, זה השפיע על ההגנה אחר כך. הם עשו ריצה של 2:17 והיה קשה לנו להתרומם".

המאמן הוסיף על הקו האחורי של קבוצתו: "יש לי דאגה מהקו האחורי מפתיחת השנה, ראיתי שיש שם בעיה קשה מאוד. הבאנו את טו הולוואי שבגדול הוא לא רכז שיכול לנהל את המשחק תחת לחץ מסיבי. לצערי שום שחקן לידו לא נתן את התפוקה שיכל לתת. נס ציונה קיבלו 28 ו-22 מבארטלי וגארט. בליגה הזאת אם אחד הגארדים לא מגיע למשחק, קשה לנצח. זה קשה לנו, אין לנו עזרה, זה רק הולוואי. נהיה חייבים לעשות שינויים בקו האחורי, הולוואי לא יוכל לסחוב את הקבוצה על הגב שלו. זה לא חכם, זה לא נכון, אסור שזה יקרה".

גיא גודס, מאמן מכבי ראשון לציון. עודד קרני, אתר רשמי
זקוק לתרומה לא רק מהולוואי. גודס/אתר רשמי, עודד קרני

מוריס קמפ, שהיה נקודת האור של הכתומים עם 25 נקודות הוסיף: "הקבוצה שלנו חיה על אמוציות, אנחנו צריכים להישאר מאוזנים, להתרכז על הדברים הקטנים, הטעויות הקטנות שאנחנו עושים. אנחנו חייבים לנקות את הטעויות שלנו. מהרגע שהגעתי אני רואה את ההתקדמות שלנו, שיחקנו טוב מאוד נגד באר שבע, הראינו שאנחנו מסוגלים לנצח את המשחק הזה, הבעיה היא ביציבות".

בצד המנצח חגגו אנשי נס ציונה על הפרקט את ניצחון הליגה השני שלהם העונה והשני ברציפות. הכתומים שיחקו ללא טל דן הפצוע וכמעט ללא משחק פנים אחרי שחרורו של מארין מאריץ' וקיבלו 28 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מפרנק בארטלי, 22 נקודות מדיאנטה גארט ו-12 נקודות מטים סוארס ואייק וואמו שרשם הופעת בכורה טובה.

עוד בוואלה!

הכתומה הבכירה: נס ציונה ניצחה 86:89 בראשון לציון

לכתבה המלאה
כריס קלייברן, מכבי ראשון לציון מול אייק וואמו, עירוני נס ציונה. עודד קרני, אתר רשמי
בכורה טובה. וואמו מול קלייברן/אתר רשמי, עודד קרני

"ניסינו להתנער מהתחושה שאנחנו באים רק לשחק ולא לנצח. זה מה שדיברנו עליו במחצית", אמר המאמן ליאור ליובין בסיום, "ברור שהיינו חסרים ונקלענו לעבירות, אבל אפשר לשחק חזק, להיות אגרסיביים ולשלוט בריבאונד. זה מה שהיה חשוב מבחינתנו, מצאנו את הניצוץ שהדליק את זה. השאיפה היא להשתפר כל הזמן, אנחנו במגמת שיפור, הוא לא רק בתרגיל כזה או אחר. בשבוע שעבר היינו בהרכב אחר, והיום בהרכב שונה, אנחנו נשענים על השיפור ועל הדברים שאנחנו רוצים לעשות יותר טוב. אנחנו כן במגמה חיובית".

בארטלי, המצטיין של המשחק, אמר: "נלחמנו, אנחנו מדברים על מאמץ באימונים, אנחנו עושים הרבה התקדמות במשחקים האחרונים, ועם המאמץ שלנו ידענו שאנחנו יכולים לנצח. התחלנו את העונה לאט, יש לנו שחקנים חדשים ואנחנו בונים את הכימיה שלנו, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אני מקווה שנוכל להמשיך לעשות את זה גם במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully