וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתומה הבכירה: נס ציונה ניצחה 86:89 בראשון לציון

רבע אחרון נפלא של האורחת סידר לה מהפך וניצחון שני ברציפות. בארטלי כיכב עם 28, 22 לגארט. 25 של קמפ לא הספיקו

המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (שבת) עם משחק דרמטי במיוחד, כאשר עירוני נס ציונה רשמה ניצחון שני ברציפות עם 86:89 בחוץ על מכבי ראשון לציון.

שתי הקבוצות החלו את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, התאוששו עם ניצחון במחזור הרביעי, אך נדמה כי רק הקבוצה של ליאור ליובין השאירה את פתיחת העונה הצולעת מאחוריה. האורחת החלה טוב את המשחק אך ראתה את איגור קולשוב קולע שמונה נקודות רצופות ברבע השני בדרך למהפך ויתרון 38:45 במחצית.

קבוצתו של גיא גודס המשיכה עם המומנטום גם במחצית השנייה ואף עלתה ליתרון דו ספרתי, אך ברבע הרביעי האורחת מחקה את הפיגור ואף עלתה ליתרון 72:80 לקראת הסיום. חניכיו של גודס הצליחו לכפות סיום צמוד ואף קיבלו הזדמנות לכפות הארכה על הבאזר, אך זריקה בלתי אפשרית של נועם דוברת לא הייתה קרובה לסל והמפגש הסתיים בניצחון דרמטי למחזיקת היורופקא. פרנק בארטלי בלט בשורותיה עם 28 נקודות ודיאנטה גארט הוסיף 22 משלו. 25 נקודות של מוריס קמפ ו-20 של טו הולוואי לא הספיקו, וקבוצתו של גודס ירדה למאזן 4:1.

כריס קלייברן, מכבי ראשון לציון מול אייק וואמו, עירוני נס ציונה. עודד קרני, אתר רשמי
שתי קבוצות שמחפשות מומנטום. וואמו וקלייברן/אתר רשמי, עודד קרני

מהלך המשחק

דיאנטה גארט החל טוב את המשחק אצל האורחת, קלע את חמש הנקודות הראשונות שלה וקבע 4:5 לנס ציונה. מוריס קמפ נראה טוב אצל המארחת והשווה ל-1:1, אך גולן גוט השיב לאורחת את היתרון עם שלשה. נתנאל ארצי צימק עם שני סלים ברציפות, אך גארט ואייק וואמו קבעו 21:26 לנס ציונה אחרי 10 דקות.

עוד בוואלה!

אפילו צסק"א כבר לא מפחידה אותם: מכבי ת"א מתבססת בצמרת היורוליג

לכתבה המלאה
נתנאל ארצי, מכבי ראשון לציון מול טים סוארס, עירוני נס ציונה. עודד קרני, אתר רשמי
תרם במחצית הראשונה. ארצי מול סוארס/אתר רשמי, עודד קרני

איגור קולשוב קלע שמונה נקודות רצופות עבור המארחת, טו הולוואי השלים ריצת 2:14 וקבע 31:37. מוריס קמפ התחמם לקראת המחצית ועם שלושה סלים בשלוש הדקות האחרונות של המחצית קבע 38:45 בהפסקה.

טו הולוואי, מכבי ראשון לציון מול תומר זלמנסון, עירוני נס ציונה. עודד קרני, אתר רשמי
בלט אצל המארחת. הולוואי מול זלמנסון/אתר רשמי, עודד קרני

הולוואי הגדיל להפרש דו ספרתי מקו העונשין, גארט ו-וואמו צלפו מחוץ לקשת וצימקו ל-54:51. קמפ קבע 55:66, אך האורחת הצליחה לצמק בזכות פרנק בארטלי וגולן גוט וירדה בסוף הרבע בפיגור 61:68.

פרנק בארטלי התחמם אצל האורחת בפתיחת הרבע הרביעי, טים סוארס השלים מהפך וקבע 72:73. גארט, בארטלי וסוארס הגדילו ל-72:80, אך גיא פלטין הגיב עם שלשה שצימקה את ההפרש לחמש נקודות. קולשוב קלע, סחט עבירה והקטין ל-86:83 לקראת חצי הדקה האחרונה. וואמו קלע שתי נקודות, שלשה של טל פלד 11 שניות לסיום צימקה ל-88:86. בארטלי קלע פעם אחת מקו העונשין, נועם דוברת החטיא מחצי מגרש על הבאזר ונס ציונה ניצחה 86:89.

קלעו לראשון לציון: מוריס קמפ 25, טו הולוואי 20, איגור קולשוב 11, נתנאל ארצי 10, מאליק דיים 8, טל פלד 6, גיא פלטין ונועם דוברת 3 כ"א. שותף ולא קלע: כריס קלייברן

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 28, דיאנטה גארט 22, טים סוארס ואייק וואמו 12 כ"א, גולן גוט 9, תומר לוינסון 4, נמרוד טישמן 2. שותף ולא קלע: תומר זלמנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully