וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר לניר זכתה במדליית כסף ורז הרשקו בארד בגרנד סלאם באקו

7.11.2021 / 16:38

לניר (עד 78 ק"ג) ניצחה בשני קרבות בדרך לגמר ונכנעה ליריבה מגרמניה. הרשקו (מעל 78 ק"ג) עלתה אוטומטית לחצי הגמר והשיגה מדליה בזכות ניצחון אחד

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

גרנד סלאם באקו ממשיך להאיר פנים לנציגות נבחרות הג'ודו הישראלית. אחרי שביום שישי שירה ראשוני זכתה במדליית ארד במשקל עד 48 ק"ג, קטפה היום (ראשון) ענבר לניר את מדליית הכסף במשקל עד 78 ק"ג ואחריה השיגה רז הרשקו את הארד במשקל הפתוח.

ענבר לניר ג'ודוקא ישראלית, גרנד סלאם פריז. David Finch, GettyImages
עוד מדליה לארון. ענבר לניר/GettyImages, David Finch

ענבר לניר (עד 78 ק"ג) העיתה אחת משמונה מתחרות במשקל שלה, ובעזרת שני ניצחונות - מול טטיאנה ליאלינה הרוסייה וקרלה פרודאן הקרואטית העפילה עד לגמר, שם נכנעה לגרמניה הוותיקה לואיז מלזאן, מדליסטית הארד מאליפות העולם ב-2015 ומדליסטית הכסף מאליפות אירופה ב-2015 ו-2020.

רז הרשקו (מעל 78 ק"ג) שבקטגוריית המשקל שלה היו רק שבע מתחרות ומתוכן היא היחידה שזכתה בכרטיס אוטומטי לחצי הגמר עוד לפני שהחלה בקרבות, הפסידה בהתמודדות הראשונה שלה מול הגרמנייה רנה לוכט, אבל עשתה את העבודה בקרב על הארד מול מרצדס סיגטבארי מהונגריה. הרשקו ירדה לקבל טיפול אחרי שדיממה מהאף, חזרה ומיד השיגה ניקוד עם ווזארי מצוין, עליו שמרה עד לתום ארבע הדקות.

עוד בוואלה!

מדלית ארד לשירה ראשוני בגרנד סלאם באקו

לכתבה המלאה
ענבר לניר, רז הרשקו עם מאמן נבחרת ג'ודו הנשים שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
ענבר לניר ורז הרשקו עם המאמן שני הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

ענבר לניר: "מצד אחד הצלחתי לנצח יריבה חזקה מאוד ולהגיע לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, מצד שני אני מאוכזבת שלא הצלחתי להביא את מלוא היכולת שלי לקרב הגמר. בסופו של דבר אני יוצאת מרוצה ועם שתי מדליות מגרנד סלאם פריז ובאקו ועם הרבה כלים להמשך הדרך. אני רוצה להודות לספונסרים שלי אלטמן, ביטוח ישיר ודנאל מוטורס, למאמן שלי שני הרשקו לכל הצוות המקצועי וליו"ר האיגוד משה פונטי".

רז הרשקו: "שמחה שידעתי לחזור ולזכות במדלית ארד למרות שסיימתי את חצי הגמר באכזבה גדולה, שני הסביר לי כמה זה חשוב לדעת לנצח קרבות כאלו דווקא בסיטואציה כזו ואני בטוחה שלמרות האכזבה זה משהו שייתן לי המון בהמשך. תודה מיוחדת לספונסרים שלי: חברת INX, סלע מדיקל ואדידס ישראל".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו התחרינו בשתי תחרויות גרנד סלאם (פריז ובאקו) ואני שמח מאוד שהנבחרת משלימה זכייה במדליה שישית בשתי התחרויות הללו.
שירה, בתחרות ראשונה לאחר טוקיו, חוזרת לפודיום, וענבר ורז זוכות במדליה שנייה ומשפרות את הדירוג העולמי לקראת 2022 בה יתחיל הקריטריון האולימפי. המטרה בתחרויות האלה היא לבדוק את הדברים הטובים ואת אלו שיש לשפר. אני מאוד מרוצה מהמחויבות והרצון של הספורטאיות להתקדם ולהתמודד עם הדרישות הגבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully