וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג: מדלית ארד לשירה ראשוני בגרנד סלאם באקו

5.11.2021 / 17:37

הג'ודוקא, שהחלה את התחרות בהפסד ברבע הגמר, הצליחה בסופו של דבר להגיע לקרב על המדליה דרך הבית הניחומים וניצחה בוואזרי

שירה ראשוני זכתה הערב (שישי) במדלית הארד בגרנד סלאם באקו 2021. זו התחרות הראשונה בהיא נוטלת חלק לאחר אולימפיאדת טוקיו 2020 והיא מסיימת אותה על הפודיום עם מדליה.

ראשוני (48 ק"ג) החלה את התחרות בהפסד ברבע הגמר מול דריה פיצ'קלבה מרוסיה, המשיכה משם לבית הנחומים עם ניצחון מול אישה גורבנלי מאזרבייז'אן ובקרב על מדליית הארד גברה בוואזרי על האזרית שאפאג המידובה וסיימה במקום השלישי המכובד.

הג'ודוקא הישראלית שירה ראשוני. אתר איגוד הג'ודו, אתר רשמי
עוד הישג. ראשוני/אתר רשמי, אתר איגוד הג'ודו

שירה ראשוני אמרה לאחר הזכייה: "זה לא פשוט לחזור להתחרות אחרי משחקים אולימפיים ומרחק נגיעה ממדליה אישית וזכיה במדליה קבוצתית. ידעתי בדיוק למה אני נכנסת ושמחתי על ההזדמנות לחזור להתחרות גם כשאני לא בכושר מלא. תמיד כיף לזכות במדליה ובטח בגראנד סלאם ובתחרות הראשונה אחרי טוקיו. למרות שציפיתי ורציתי לזכות בזהב אני שמחה בחלקי ואדאג להסיק מסקנות ולהשתמש בהן לקראת ההמשך. תודה גדולה למאמן שלי שני הרשקו ולכל הצוות, ליו"ר האיגוד משה פונטי שתמיד נמצא שם בשבילנו".

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו: "אני כל כך שמח ששירה חזרה להתחרות, כמובן שהיא עדיין רחוקה מכושר מלא אבל עצם העובדה ששירה קיבלה החלטה להמשיך ולהתחרות אחרי טוקיו ולחזור להתחרות בבאקו, מראה המון על האיכויות שלה כספורטאית בכירה ומובילה. מדלית הארד בגרנד סלאם היא בונוס קטן עבור האישיות והנחישות שלה. אני גאה בה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully