וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם אפקט המאמן החדש בנתניה? "ספגנו גול שלא צריך לקבל בליגה הזו"

היהלומים השתוו למכבי תל אביב כהגנה הגרועה בליגה אחרי ה-2:1 להפועל ירושלים. יובל שדה: "לא נכנסנו כמו שצריך למחצית השנייה, דני עמוס הציל אותנו"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

במכבי נתניה, הבינו אתמול (שבת) שאפקט החלפת המאמן הסתיים כנראה באופן סופי אחרי ה-2:1 המאכזב להפועל ירושלים בטדי. בנתניה ציפו לחזור עם נקודות מהמשחק מול העולה החדשה, אבל אחרי החולשה הגדולה בחלק האחורי של קבוצתו של בני לם הנקודות נשארו בעיר הבירה. בנתניה יצטרכו לעבוד במהלך הפגרה על שיפור משחק ההגנה לאחר שאתמול ספגה הקבוצה את השער ה-14 לחובתה והפכה בצוותא עם מכבי תל אביב לקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בליגת העל.

לם נראה מתוסכל מאוד מהשערים שספגה קבוצתו, כאשר גם השינויים והחילופים שערך במהלך המשחק לא עבדו הפעם והקבוצה כאמור רשמה הפסד נוסף.

בני לם מאמן מכבי נתניה עם בוריס אנו. ברני ארדוב
החילופים לא עבדו. לם עם אנו/ברני ארדוב

"התכוננו טוב למשחק ובאנו מוכנים. במחצית הראשונה שלטנו והיה חסר לנו את הגרוש ללירה כדי לסיים מול השער ולעשות 0:2 או 0:3", אמר הקשר יובל שדה בסיום המשחק, "אל המחצית השנייה נכנסנו לא כמו שצריך. קיבלנו גול שלא היינו צריכים לקבל, לא בליגה הזו לפחות".

על חולשת החלק האחורי: "יש לנו שחקנים שיכולים להיות הכי טובים בכל תפקיד. דני עמוס הציל אותנו ויציל אותנו עוד. אלו אמוציות של משחק".

עוד בוואלה!

זיו אריה: "אמרתי לצוות שאני לא יודע איך ניצחנו"

לכתבה המלאה
יובל שדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
היה חסר את הגרוש ללירה. שדה/ברני ארדוב

על שעת המשחק המוקדמת והאם היא השפיעה על היכולת: "השעה לא משנה, מזג האוויר היה טוב, האוהדים באו. אנחנו מבקשים מהם סליחה וננסה לנצח את מכבי פתח תקוה במחזור הבא".

לסיום נשאל שדה לגבי העתיד ועל איזו נתניה נראה בהמשך: "אנחנו נראה את נתניה התוקפת והלוחצת. גם היום לחצנו תקפנו, במחצית הראשונה בעיקר. אני בטוח באלף אחוז שנשפר את זה. באנו לנצח את המשחק היום וראו את זה גם כשעברנו משלושה בלמים לשני בלמים בחלק האחורי, זה תמיד יהיה המוטו של מכבי נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully