וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ראיו וייקאנו ושבה לפסגה בספרד

טוני קרוס (15) סיים התקפה מתפרצת עם כדור לחיבורים וקארים בנזמה (39) הכפיל, האורחת המפתיעה צימקה בנגיחה של רדאמל פלקאו (77) ונעצרה אצל קורטואה בדקה ה-90

הפעם האחרונה שבה ריאל מדריד הפסידה לראיו וייקאנו בבית הייתה בינואר 1996 וגם הערב (שבת) זה לא קרה לה. הבלאנקוס כמעט איבדו יתרון כפול בתוספת הזמן, אבל שמרו בשיניים על ה-1:2 ושבו לפסגה בספרד לפחות זמנית, עד אשר ריאל סוסיאדד תתארח מחר אצל אוסאסונה.

אמנם הניצחון הושג בקושי רב לאור דקות הסיום, אבל סגנית האלופה בספרד הציגה כדורגל משובח ובמחצית הראשונה באה על שכרה עם שערים של טוני קרוס (15) וקארים בנזמה (39) שחגג את שערו העשירי העונה בליגה הספרדית. גם במחצית השנייה ריאל הגיעה להזדמנויות קורצות בהתקפות נפלאות שכללו גם עקבים יוצאי דופן, אך רשמה סדרת החמצות שכמעט עלו לה ביוקר.

הלחץ בסנטיאגו ברנבאו החל כאשר רדאמל פלקאו הבלתי נגמר הרשית בפעם החמישית העונה בדקה ה-77, אירוע שמיד אחריו ראיו נכנסה לעניינים ולחצה בניסיון להשוות, אבל למזלם של המקומיים טוני קרוס חילץ מהקו, טיבו קורטואה סיפק הדיפה נפלאה מיד אחר כך ובסופו של דבר קרלו אנצ'לוטי ושחקניו ניצחו ושבו לפסגה עם יתרון שתי נקודות על ריאל סוסיאדד, אך להזכירכם לבלאנקוס משחק חסר. ראיו, ששבה הקיץ לליגה הבכירה וכבר הדהימה העונה גם את ברצלונה במשחקו האחרון של רונאלד קומאן, תישאר עם 20 נקודות במאזנה ועם המחמאות.

מרקו אסנסיו חוגג עם קארים בנזמה, שחקני ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
המחצית הראשונה עשתה את ההבדל. אסנסיו ובנזמה חוגגים/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מהלך המשחק

דקה 1: כבר אחרי 30 שניות האורחת יצאה להתקפה מתפרצת ואלברו גרסיה מצא את עצמו ברחבה מול טיבו קורטואה, אבל מזווית קשה בעט החוצה.

דקה 6: ויניסיוס ג'וניור מצא את הרשת, אבל הקוון הניף את הדגל לנבדל והשער נפסל.

דקה 15, 0:1 לריאל מדריד: גם הפעם הקוון הניף את הדגל לנבדל, אבל שופטי המסך התערבו והבלאנקוס ביתרון. מרקו אסנסיו ברח לשומר שלו ששבר את קו הנבדל ודהר לעבר הרחבה, מסר רוחב לטוני קרוס והגרמני ירה מכ-16 מטר כדור שנעצר רק בחיבורים.

טוני קרוס, קשר ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
קרוס שולח את הכדור לחיבורים. שער מהיר וחשוב למארחת/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

דקה 24: בנזמה החזיק בכדור, הבחין בעקיפה שאסנסיו עושה לו מימין ומסדר לו, הבעיטה של האחרון נקלטה על ידי השוער סטולה דימיטרבסקי.

דקה 39, 0:2 לריאל מדריד: דויד אלאבה עם כדור מושלם לרחבה השאיר לקארים בנזמה רק לדחוק מקרוב לרשת. שער עשירי העונה לצרפתי.

דקה 41: בנזמה יכול היה להשלים צמד מהיר ולהעלות את הבלאנקוס ליתרון של שלושה שערים, אבל מקרוב נגח מעל השער.

קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
כבר 10 שערים העונה בליגה הספרדית. בנזמה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

דקה 51: ויניסיוס ג'וניור כמעט חגג את שער השנה בעולם. הברזילאי לקח את הכדור כמעט מהחצי, עבר שחקן אחרי שחקן וגם הכניע את השוער, אבל בעט חלש והכדור הורחק ברגע האחרון.

דקה 62: עוד החמצה גדולה לבלאנקוס. ויניסיוס מסר בעוקב למנדי, המגן הצרפתי השאיר בעקב לבנזמה והחלוץ שוב החמיץ מקרוב. הבלאנקוס נראים נפלא.

דקה 77, ראיו צימקה ל-2:1: רדאמל פלקאו, שכבש את השער היחיד בניצחון של ראיו על ברצלונה, מצא את הרשת גם מול הבלאנקוס. הקולומביאני הגיע ראשון לכדור גובה, נגח על רגלו של אלאבה והכדור שינה כיוון וחדר לרשת של קורטואה.

דקה 90: מזל גדול לריאל מדריד בתוספת הזמן. ערבובייה ברחבה הסתיימה בהרחקה של קרוס מהקו, לאחר מכן קורטואה התעופף והדף ניסיון מחוץ לרחבה.

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד. PIERRE-PHILIPPE MARCOU, GettyImages
ההחמצות שלו כמעט עלו לריאל ביוקר. בנזמה/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU

משחקי יום ראשון בספרד:

ויאריאל - חטאפה (15:00)
ולנסיה - אתלטיקו מדריד (17:15)
מאיורקה - אלצ'ה (19:30)
אוסאסונה - ריאל סוסיאדד (19:30)
בטיס - סביליה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully