וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' עלה לגמר מאסטרס פריז ויפגוש את מדבדב

הסרבי ניצח 6:3, 0:6, 6:7 (5) והבטיח שיסיים את 2021 במקום הראשון בעולם בפעם השביעית בקריירה, שיא חדש בסבב. 2:6, 2:6 לרוסי על זברב

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - הוברט הורקאץ' 6:3, 0:6, 6:7 (5)/ספורט1

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום (שבת) לגמר טורניר המאסטרס בפריז והבטיח את המקום הראשון בעולם בסוף השנה כשהוא ישבור את השיא ויסיים בפסגת הדירוג שנה בפעם השביעית בקריירה. נולה שבר את השוויון עם פיט סמפראס, רוג'ר פדרר, רפאל נדאל וג'ימי קונורס סיימו את השנה במקום הראשון בעולם חמש פעמים כל אחד. בנוסף, עכשיו הסרבי רחוק ניצחון אחד מתואר מאסטרס 37 בקריירה שלו, מה שישבור את השוויון שלו עם רפאל נדאל, והוא יצטרך לעשות את זה נגד דניל מדבדב, שגבר על סשה זברב בחצי הגמר השני.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Aurelien Meunier, GettyImages
הבטיח את המקום הראשון בעולם בסוף השנה. דג'וקוביץ'/GettyImages, Aurelien Meunier

דג'וקוביץ' הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 0:6, 6:7 (5) על הוברט הורקאץ' הפולני (10), שהשלים טורניר נהדר מבחינתו והבטיח באמצעותו גם את המקום בטורניר גמר הסבב לראשונה בקריירה, אבל לא יכול היה למדורג מספר 1 בעולם למרות שנתן לו פייט. זה היה המפגש השלישי בין השניים, הראשון שלא בטורניר גרנד סלאם, וזה הניצחון השלישי של הסרבי.

דניל מדבדב. Justin Setterfield, GettyImages
יגן על התואר? מדבדב/GettyImages, Justin Setterfield

צפו בתקציר: דניל מדבדב - סשה זברב 2:6, 2:6

תקציר: דניל מדבדב - סשה זברב 2:6, 2:6/ספורט1

מי שיפגוש את הסרבי בגמר הוא דניל מדבדב, שאשתקד זכה בתואר בעיר האורות. הרוסי המדורג שני בעולם גבר בקלות על המדורג רביעי, סשה זברב, 2:6, 2:6 תוך שעה ו-20 דקות. מדבדב יקווה לשחזר את הניצחון האדיר על דג'וקוביץ' בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, אז גברה עליו בשלוש מערכות בדרך לזכייה ראשונה בקריירה בתואר גרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully