וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו לאימון, דוידה יפתח בהתקפה?

מאות אוהדים שרו בגנות מכבי תל אביב לפני הדרבי (ראשון, 20:45), קלינגר רוצה להפתיע ושוקל לפתוח עם דוידה בחלק הקדמי

מחזור 9הסתיים07/11/2021
מכבי תל אביב
  • קובאס (75)
1:1
  • (9) דוידה
הפועל תל אביב
קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

מכבי תל אביב

אווירה ססגונית באימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת הדרבי, כאשר מעל 500 אוהדים הגיעו לקרית שלום כדי לדרבן את השחקנים. האוהדים שרו, רקדו והדליקו אבוקות במתחם האימונים, לפני עלייתם של ברק יצחקי ושחקניו לאימון.

המאמן הזמני צפוי להחזיר להרכב שלו את אייל גולסה על חשבון טל בן חיים, כאשר גבי קניקובסקי יחזור לעמדה בכנף השמאלית. הצהובים מקווים לקבל שער שלישי ברציפות מברנדלי קובאס שימשיך ב-11, כשבמרכז ההגנה צפוי שחר פיבן לחבור שוב ללואיס הרננדס.

אוהדי מכבי תל אביב. ., צילום מסך
הרבה צבע באימון. אוהדי מכבי תל אביב/צילום מסך, .

הפועל תל אביב

300 אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו היום (שבת) לאימון המסכם בחודורוב ועודדו את השחקנים לקראת הדרבי מחר (20:45) מול מכבי תל אביב, וכהרגלם שרו בגנות היריבה העירונית. במועדון ישנה אופטימיות גדולה לקראת המשחק וגורמים אף אמרו: "הגיע הזמן שלנו לנצח דרבי, אנחנו מספיק טובים לעשות את זה".

בצד המקצועי, המאמן ניר קלינגר עדיין מתלבט לגבי ה-11 שיפתחו, כאשר נראה כי אדי גוטליב לא יהיה כשיר ואילו דורון ליידנר שהתאמן ומרגיש טוב יותר צפוי לפתוח. קלינגר תרגל בימים האחרונים גם ארבעה וגם חמישה שחקנים בהגנה, כאשר שי אליאס עשוי לשחק כבלם שלישי במקומו של גוטליב. אם ויהיו ארבעה שחקנים בהגנה, אליאס עשוי להיות מוסט לחוליית הקישור. גם ג'ורג' דיבה ויואב הופמייסטר תורגלו לאורך השבוע כאופציה לבלם שלישי.

קלינגר בדק הרכבים שונים לאורך השבוע ונראה כי הוא גם רוצה להפתיע את הצהובים. ייתכן כי בחלק הקדמי אושר דוידה יפתח בשל המהירות שלו אך ההחלטות יתקבלו רק מחר. שלומי אזולאי צפוי לפתוח בהתקפה, כאשר עדיין לא ברור מי הקשרים שיהיה מאחוריו, בהתאם למערך, במיוחד כאשר פארליי רוסה ועידן ורד נמצאים בכושר טוב. לוסיו הברזילאי כשיר אך עדיין אין החלטה סופית אם יהיה בסגל.

עוד בוואלה!

דן גלזר החמיא ליצחקי ועקץ את ואן לוון: "קצב האימונים עלה משמעותית"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
מתכנן הפתעה. קלינגר/דני מרון

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 56 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 57 תוצאות תיקו.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-19 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* כאורחת, הפועל תל אביב לא ניצחה מאז נובמבר 2011. גם במקרה הזה התוצאה הייתה 1:3, כשמי שצימק לצהובים היה המאמן הנוכחי ברק יצחקי.

* אז, בעונת 2011/12, גם הייתה הפעם האחרונה שבה הפועל הגיעה למשחקי הדרבי כשהיא מעל מכבי בטבלה.

* מכבי תל אביב הפסידה למ.ס. אשדוד בבלומפילד, אחרי 20 משחקי בית בהם הייתה בלתי מנוצחת. שני הפסדי בית רצופים? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2018.

* הפועל תל אביב כבשה 10 מ-11 השערים שלה במחצית השנייה, כאשר חמישה מהם היו ברבע השעה האחרונה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* ניר קלינגר, שזכה עם מכבי תל אביב באליפות כשחקן וכמאמן, ניצח אותה פעמיים בקריירת האימון שלו ובשני המקרים זה היה בחוץ: 0:2 עם הפועל באר שבע באפריל 2011 ו-1:2 עם הפועל חיפה במרץ 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 28191

משחקי השבת:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully