וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-500 אוהדים הגיעו לקרית שלום. גלזר: "קצב האימונים עלה משמעותית"

6.11.2021 / 15:11

הקהל הגיע לדחוף לקראת הדרבי, הקשר החמיא: "ברק נותן ביטחון לכל השחקנים". יצחקי: "המשחק האחרון שלי? אולי, לא יודע"

אוהדי מכבי תל אביב בקרית שלום/לפי סעיף 27 א'

מכבי תל אביב קיימה היום (שבת) את מסיבת העיתונאים שלה לקראת הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:45). לאחר מכן הגיעו כ-500 אוהדים לקרית שלום כדי לדחוף את השחקנים. הם לא פרצו אל הדשא.

המאמן הזמני ברק יצחקי אמר: "הרגשה טובה, דרבי זה משחק מעניין וחשוב בכדורגל הישראלי. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. יכול להיות שזה יהיה המשחק האחרון שלי ואולי לא, אני לא יודע. אנחנו מחפשים מאמן ונודיע כשיהיה על מה. התפקיד חדש עבורי, אני מתאקלם לאט לאט. זה שונה, האסיפות זה משהו חדש עבורי, גם אימונים על המגרש כמאמן. אבל עשיתי הכנה טובה עוד בהיותו כשחקן והקורס פרו שאנחנו עוברים עזר לי מאוד. הפוקוס הוא במשחק החשוב שמצפה לנו, פחות בי. הפועל תל אביב קבוצה טובה וכרגע היא מעלינו בטבלה, אבל המיקום לא אמור להשפיע. יש לנו הרבה כבוד והערכה אליהם, ואני מקווה שנבוא דרוכים ונחושים ונראה את היכולת שלנו על המגרש".

עוד אמר המאמן: "המטרה הראשונית שלי הייתה להחזיר את הביטחון לשחקנים. יש שחקנים טובים במכבי תל אביב והמיקום לא תואם את הרמה. הייתי מרוצה מכמה דברים שעשינו ומכמה דברים פחות. אנחנו משתדלים להכין את השחקנים וגם לתקן את הטעויות מהמשחקים הקודמים".

ברק יצחקי מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתרגל לעמדה החדשה. ברק יצחקי/ברני ארדוב

דן גלזר אמר: "אנחנו נמצאים בעומס משחקים גדול, כמובן שלא היה הרבה זמן להתכונן, אבל זה דרבי ולא צריך זמן. אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב לקהל ולמועדון ורוצים להמשיך ברצף שלנו. הפועל קבוצה טובה מאוד השנה, דרבי זה תמיד משחק קשה וגם כשהיינו מעליהם בטבלה זה לא באמת שינה משהו. זו אולי קלישאה, אבל לדרבי באמת חוקים משלו. אנחנו מתחילים מ-0:0 וכל קבוצה תעשה הכול כדי לנצח. המיקום בטבלה לא מעניין אותנו כל כך כרגע. ברק נותן ביטחון לכל השחקנים, מרבית שחקני הסגל מרגישים שהם יכולים לקבל צ'אנס בכל רגע נתון. קצב האימונים עלה משמעותית וזה נותן אנרגיות שיא לכל משחק. כל שחקן מוכן וזה כיף. אנחנו לא מתעסקים בעניין המאמן, אנחנו מתעסקים נטו בכדורגל. אין לנו גם כל כך הרבה זמן להתעסק בזה כי כל שלושה ימים יש לנו משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully