וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הפעם כריס פול לא מתמרד נגד הבעלים? "המצב שונה לחלוטין"

על רקע החשדות נגד בעלי פיניקס רוברט סארבר, CP3 שלקח חלק פעיל בהדחתו של דונלד סטרלינג מהקליפרס קורא לסאנס "להתרכז בכדורסל", סומך על החקירה של ה-NBA ויודע: "זה יכול לפרק אותנו, אסור שזה יקרה"

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

ב-NBA יודעים: אחרי פרסום החשדות החמורים נגד רוברט סארבר במסגרת התחקיר המעמיק של ESPN, הכדור עובר לידיים של השחקנים והמאמנים של הסאנס. כזכור, תחקיר ESPN האשים את בעלי פיניקס בשורה של התבטאויות ותקריות גזעניות וסקסיסטיות ב-17 שנותיו במועדון, כולל מקרים הטרדות מיניות. ה-NBA הודיעה אמש ששכרה משרד עורכי דין שיערוך חקירה עצמאית, במטרה להחליט מה יהיו הסנקציות - אם בכלל - על סארבר.

במקרים דומים בעבר התקוממות של השחקנים וחברי הצוות המקצועי בקבוצות היו קטליזטור לתגובה מהירה של הליגה: כך, למשל, במקרה דונלד סטרלינג שהואשם בעבירות דומות בעת ששימש כבעלי הקליפרס, השחקנים נקטו עמדה ברורה ותרמו רבות להחלטה של ה-NBA למשוך את הבעלות על הקבוצה מידיו. אחד ממנהיגי ה"מרד" בזמנו היה כריס פול, שהציב לקליפרס אולטימטום והודיע כי לא יחזור לשחק עד שסטרלינג לא יעזוב.

הפעם, כך נראה, הוא נוקט בקו מרוסן ומרוכך יותר, לפחות בתור התחלה (למרות שעובדים לשעבר בקבוצה כולל המאמן ארל ווטסון אישרו חלק מהפרטים בתחקיר). "נראה לי שהמצב קצת שונה הפעם", אמר פול אחרי הניצחון 111:123 על יוסטון, שהיה השלישי ברציפות של הסאנס. "בזמנו, ידענו בדיוק מה המצב והגבנו בהתאם. הפעם יש הרבה סימני שאלה, ולמרות שברור שהחשדות חמורים מאוד, אנחנו לא יודעים בדיוק מה נאמר ומה לא, אין לנו את כל המידע. ה-NBA תעשה את החקירה שלה, ועד שזה יסתיים אנחנו צריכים להתרכז בכדורסל ולעשות את העבודה על הפרקט".

כריס פול, פיניקס סאנס. רויטרס
בינתיים הוא לא שובר את הכלים. כריס פול/רויטרס

לדבריו של פול, "הייתי כבר בכל מיני סיטואציות בקריירה, ואני יודע שאפשר לסמוך על הליגה. החקירה תתנהל כמו שצריך, ואנחנו כקבוצה צריכים לדבר כל הזמן, להיות בקשר קרוב, לא לתת לזה לפרק אותנו, להישאר יחד".

בפיניקס בטוחים שהמאמן מונטי וויליאמס, שאף הוא קרא לשחקנים להתאזר בסבלנות בכל הנוגע למצב המסובך, "הוא האיש המושלם כדי להתמודד בסיטואציה הנוכחית".

"הוא שולט בחדר ההלבשה ויודע להשאיר את כולם מפוקסים. כולנו עומדים מאחוריו ומקשיבים לו בעיניים עצומות. המטרה היחידה כרגע מבחינתו ומבחינתנו היא להמשיך לנצח משחקי כדורסל", אומר בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully