וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדויות מסעירות נגד בעלי פיניקס סאנס: "אדם סילבר יזדעזע"

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 21:13

ב-ESPN פורסם תחקיר מעמיק על התנהלותו של רוברט סארבר: הפשיט חבר הנהלה בפומבי, הפיץ תמונה חושפנית של אשתו והתבטא בגזענות כלפי המאמן

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

התחקיר שעליו החלו לדווח בארצות הברית לפני כשבועיים, אודות ההטרדות המיניות והגזענות של בעלי פיניקס סאנס רוברט סארבר, פורסם הערב (חמישי) ב-ESPN ובמסגרתו התראיינו יותר מ-70 עובדים של המועדון בעבר ובהווה, כאשר אחד מהם סיפק את הציטוט הבא: "אם הקומישינר אדם סילבר יגיע לחקור ולראות מה קורה בפיניקס, הוא יזדעדע".

לאורך הכתבה הובאו עדויות על התבטאויות גזעניות מצדו של סארבר, כאשר עובדים סיפרו כי באחד המקרים הבעלים העביר ביניהם תמונה של אשתו בביקיני ושיתף אותם במעשים מיניים שהיא ביצעה בו. שחקן העבר של פיניקס, טיילור גריפין, סיפר כי סארבר שאל אותו אם הוא מגלח את שיער הערווה. עוד נטען כי אחד מחברי ההנהלה הופשט ממכנסיו אל מול חבריו לצוות. בנוסף, נשים העידו שסארבר התייחס אליהן כאילו היו רכוש שלו, ובמקרה אחד אף שאל אישה האם היא "שייכת לו" כדי להבין אם היא עובדת במועדון.

"רמת המיזוגניה והגזענות היא מעבר לכל מה שאפשר לדמיין. זה מבייש אותי בתור בעלים", סיפר אחד משותפיו של סארבר בבעלות על פיניקס, בעוד גורם לשעבר בהנהלת הסאנס הוסיף: "שום דבר שתספרו לי על המיזוגניה והגזענות שלו לא יפתיע אותי".

בעלי פיניקס סאנס רוברט סארבר. Christian Petersen, GettyImages
עדויות מסעירות נגדו. רוברט סארבר/GettyImages, Christian Petersen

חלק מהמרואיינים גם סיפרו שסארבר נהג להשתמש במילת ה"N", כשאחד מהעדים לכך היה מאמן הקבוצה לשעבר ארל ווטסון, שאף טען כי הבעלים איים לפטר אותו אם לא ינתק את הקשר עם הסוכן ריץ' פול (המייצג גם את לברון ג'יימס וכוכבים נוספים).

בכתבה הובאה תגובתו של סארבר על השימוש במילת הגנאי הנ"ל: המילה הזו מעולם לא נאמרה על ידי, זהו ביטוי בלתי הולם ודוחה שמנוגד לכל מה שאני מאמין בו".

נשיא הסאנס ג'ייסון ראולי הגן על הבעלים בתגובתו לפרסום: "הסיפור הזה שקרי לחלוטין, זה לא משקף בכלל את רוברט סארבר שאני מכיר ושאיתו עבדתי ב-15 השנים האחרונות. הוא לא גזען ולא סקסיסט". המנהל המקצועי ג'יימס ג'ונס הוסיף: "שום דבר ממה שנטען לא מתאר את סארבר שאני מכיר, מכבד ואוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully