וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "פחד לא חלק מהלקסיקון שלנו. הדרבי האחרון לא יושב בראש"

5.11.2021 / 13:00

מאמן הפועל תל אביב לקראת המפגש עם מכבי תל אביב: "זו הזדמנות לשנות את הסטטיסטיקה". גוטליב, ליידנר ולוסיו עדיין בספק, מצבם ישפיע על המערך

תקציר: מכבי תל אביב - ה.י.ק הלסינקי 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב מתכוננת לדרבי ביום ראשון עם אמונה גדולה שהיא יכולה לצאת ממנו עם ניצחון. לראשונה זה שנים האדומים לא מגיעים כאנדרדוג מול מכבי תל אביב, ועל אף ההפסד הביתי לסכנין, כולם במועדון מאמינים שהקבוצה הנוכחית בשלה להשתלב בצמרת וצריכה להתחיל לנצח גם את הקבוצות הבכירות בליגה.

רק לאחר האימון המסכם מחר ניתן יהיה לדעת סופית איך ייראה הסגל של האדומים למשחק, כאשר בשלב זה אדי גוטליב, דורון ליידנר ולוסיו עדיין בספק. הברזילאי מתאושש מקרע בשריר ונעדר כבר למעלה מחודש, כאשר בנוגע לליידנר וגוטליב, הכשירות שלהם עשויה להשפיע אם תשחק הקבוצה עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה. גם אתמול תרגל קלינגר את שתי האפשרויות.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר. דני מרון
זומן לנבחרת, אך בספק לדרבי. ליידנר/דני מרון

במסיבת העיתונאים היום אמר קלינגר: "אחרי האימון של היום אנחנו עדיין לא יודעים ב-100% לגבי הסגל. מנסים להכשיר את מי שאפשר. כל מי שישחק ראוי לשחק, אחרת הוא לא היה בהפועל תל אביב".

"הפועל תל אביב השנה נבנתה בצורה הזו שהיא תתאים את עצמה לשם שלה. זה מועדון ענק עם קהל עצום, המוטו שלנו זה לחתור לניצחון תמיד. אני יודע שהקבוצה שלי משחקת השנה כדי לנצח, יהיו משחקים שניעקץ, כמו שהיה ביום ראשון. אנחנו צריכים להיות קבוצה יוזמת. בכל פרמטר התקפי אנחנו חזק למעלה וככה אני רוצה לשמור את הקבוצה שלנו. פחד הוא לא חלק מהלקסיקון שלנו. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. נגד כל קבוצה נשחק אותו דבר - כדורגל יוזם ולא נגרר".

בנוגע לאירועי הדרבון האחרון, אז הורחק בגמר גביע המדינה, טען המאמן: "שום דבר לא יושב לי בראש משנה שעברה. אני צריך לפנות מקום לדברים חדשים, לרעיונות חדשים".

על המאזן העגום של האדומים בדרבי בשנים האחרונות: "כל משחק זו הזדמנות טובה לשנות סטטיסטיקות. אנחנו לא חושבים על זה שלא ניצחנו דרבי שבע שנים. יש לנו קבוצה טובה, חזקה, שמאמינה בעצמה"

על הזימון של ליידנר לנבחרת ישראל הוסיף: "כבוד למועדון, מקווה מאוד שהוא יחלים לחלוטין מהפציעה ומקווה שהוא יעמוד גם לרשותנו וגם לרשות הנבחרת".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מרגישה התקדמות. התנערות מדברי טל בן חיים

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר עם בן ביטון. אופיר סער, מערכת וואלה!
ביטון וקלינגר במסעת: "פחד הוא לא חלק מהלקסיקון שלנו"/מערכת וואלה!, אופיר סער

במועדון מקווים כי לאחר הערעור בבין הדין בשבוע הבא העונש של סגירת שערים 4-5 לשני משחקים ישונה, מה גם שבמועדון חוזרים ומבהירים כי מאחורי הקלעים נעשות פעולות כדי לאתר פורעים ולהרחיקם. גורמים במועדון אמרו אתמול: "איציק ניסנוב הסביר בבית הדין את הקושי של הבעלים, האיומים והסיכון שבהתמודדות ולקחו את זה למקום שהמועדון לא עושה כלום. זה ממש לא הסיפור, אנחנו עושים הרבה מאוד, יש בעיות לכל הקבוצות עם התופעות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully