וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרגישה התקדמות. התנערות מדברי טל בן חיים

5.11.2021 / 6:20

הצהובים לא מסתנוורים משני הניצחונות ושתי השלישיות תחת יצחקי, אבל רושמים עוד עונה מוצלחת באירופה. במועדון לא אהבו את הביקורת של בן חיים כלפי ואן לוון וחוששים: "אם ההתקדמות באירופה תפגע בסיכויי האליפות, זה יהיה נורא". ומה קורה לגררו?

תקציר: מכבי תל אביב - ה.י.ק הלסינקי 0:3/ספורט1

למרות הניצחון אמש (חמישי) 0:3 על ה.י.ק הלסינקי ושלושת השערים שהצטרפו אל שלושת השערים שנכבשו גם מול קרית שמונה בשבת שעברה, במכבי תל אביב לא מרוצים עדיין מאיכות המשחק וגם לא מהקצב. על אף צמד הניצחונות תחת ברק יצחקי כמאמן זמני, התחושה היא שהקבוצה לא הרימה הילוך בצורה משמעותית אחרי פיטורי פטריק ואן לוון ושיש לה עוד הרבה עבודה כדי לייצר כדורגל משודרג.

"עשינו בעשרה ימים הרבה דברים שלא עשינו קודם", אמר שחקן בקבוצה. "לוקח זמן להתחבר ולשחק יותר טוב". כבר הבוקר יחלו בקבוצה לחשוב על הדרבי התל אביבי מחרתיים ושחקן נוסף אמר אמש: "אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו אם אנחנו רוצים לנצח את הפועל תל אביב. זה יהיה משחק פי כמה יותר קשה ממה שהיה לנו בשני המשחקים האחרונים".

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב עם אילון אלמוג. ברני ארדוב
ניצחון משכנע, אבל היכולת עדיין לא/ברני ארדוב

המאמן ברק יצחקי צפוי לפתוח בדרבי עם אייל גולסה במרכז השדה על חשבון טל בן חיים שקיבל אתמול הזדמנות אחרי שמיעט לשחק אצל ואן לוון. בקבוצה לא אהבו את הביקורת שהטיח בן חיים במאמן המפוטר, ויצחקי אמר אחרי המשחק שהוא לא היה משתמש במילים האלה במקום בן חיים.

במשחק אתמול רצה יצחקי לפתוח את המעגל לעוד שחקנים כדי להרחיב את התחרות על ההרכב ולכן נתן דקות לטל בן חיים, אילון אלמוג ועידו שחר. לעומתם ממשיך אדוארדו גררו להתייבש על הספסל ובשני המשחקים של יצחקי כמאמן, לא קיבל הפנמי אפילו דקת משחק. יצחקי התחמק אמש מלהביע דעה שלילית על החלוץ הצעיר וטען כי הוא לא יכול לתת דקות לכולם ולכן גררו נעדר משני המשחקים האחרונים.


יצחקי ביקש מהשחקנים להעז בהתקפה ולהיות יותר יצירתיים. מדובר באלמנט שיצחקי נוגע בו מהרגע שהחליף את ואן לוון ונראה שחשוב לו מאוד לתת לשחקנים ביטחון ואמונה ביכולת ההתקפית שלהם, אחרי שאצל ואן לוון חלקם הרגישו מוגבלים.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי ת"א לא אהבו את סגירת החשבונות שלו עם ואן לוון. בן חיים/ברני ארדוב

מעבר לפן המקצועי ולשיפור שעוד נדרש, מכבי תל אביב הבטיחה אחרי הניצחון אמש את אחד משני הכרטיסים שמובילים לשלבי הנוקאאוט של הקונפרנס ליג ומדובר בעוד הישג מקצועי מבחינת המועדון שבצידו גם דיבידנד כספי משמעותי. הצהובים רושמים גם העונה הכנסה נכבדת מהמשחקים באירופה והדבר משרת אותם לקראת העתיד. העובדה שמכבי תל אביב תמשיך באירופה, תחייב אותה לבצע התאמות מול הליגה כאן בארץ ומדובר במשימה לא קלה לקבוצות הישראליות. "זה שהצלחנו באירופה, מחייב אותנו להיות עוד יותר מפוקסים בליגת העל. אם השלבים באירופה יפגעו בסיכויי האליפות, זה יהיה נורא", סיכם אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully