וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "המאמן הקודם לא כיבד אותי ועשה לי עוול"

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 21:55

הקיצוני של מכבי תל אביב חזר אחרי תקופה ממושכת ב-0:3 על הלסינקי: "הקפיאו אותי ואני לא יודע למה". יצחקי: "קונה תוצאה כזו בדרבי"

תקציר: מכבי תל אביב - ה.י.ק הלסינקי 0:3/ספורט1

טל בן חיים פרק מליבו הרבה אחרי ה-0:3 הקליל על ה.י.ק הלסינקי בקונפרנס ליג הערב (חמישי). הקיצוני של מכבי תל אביב, שפתח בהרכב ושיחק לראשונה מאז מחזור הליגה הראשון, דיבר אחרי המשחק שהבטיח לקבוצתו את המקום בשלב הבא (עדיין נותר לראות אם בשמינית הגמר או בשלב שלפני כן).

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פרק את אשר על ליבו. בן חיים/ברני ארדוב

בן חיים אמר: "לא ראיתם אותי, הקפיאו אותי ואין לי מושג למה. אין דבר שמתגעגעים אליו יותר מאשר לשחק. אם יש שחקן שיש אצלו משהו ברשימה לפני זה, מקומו לא בכדורגל. אני רוצה להתרכז בטוב. היום חזרתי ואני מקווה שהיעדרויות כאלה לא יישנו. המאמן עשה לי עוול, אני לא רוצה לפתוח את הדברים. כשדוניס פוטר שאלתם אותי על זה ובחרתי לכבד את המאמן היוצא ויש לי המון מה להגיד, אין לכם זמן בריאיון הזה. אני מכבד את המאמן הקודם גם אם הוא לא כיבד אותי. פתחנו את העונה בצורה לא טובה, אבל עכשיו השגנו ניצחון שני ברציפות לפני משחק כל כך חשוב ביום ראשון".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביבף שכרגע משמש כמאמן, ברק יצחקי אמר: "ניצחון חשוב מאוד, עשינו משחק טוב, לא מושלם אבל טוב. זה עוד משחק שיכול להחזיר את הביטחון לשחקנים. יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לקחת את המשחק ויש הרבה דברים שצריך לשפר. אמרתי לשחקנים בהתקפה שיילכו קדימה, אני סומך עליהם, שיעשו את הפעולות שהם יודעים. אלה דברים שהשחקנים נולדים איתם. זה עזר להם".

על טל בן חיים: "כולם יקבלו הזדמנות אם יוכיחו את עצמם באימונים. בסוף אני צריך לבחור רק 11 שחקנים ויש לי מספר מוגבל של חילופים. אני אשתמש במי שאראה לנכון. טל בן חיים נתן משחק טוב יחסית, הוא מסוגל להרבה יותר. אני שמח מההופעה שלו ורואה הרבה דברים חיוביים".

לגבי החתמת מאמן: "אני הרבה שנים פה וכשיש לנו מה להודיע נודיע". לקראת הדרבי: "אני יכול להגיד שאני לא רוצה תוצאה כזו בדרבי? ברור שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully