וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק לנבחרת? ביטון סובל מהתכווצויות. עבדה להט: "כישרון נדיר"

ביטון התלונן על פציעה והוחלף בניצחון סלטיק שבוע לפני אוסטריה. עבדה כיכב עם שער ובישול וסחט מחמאות ממאמנו וחברו לקבוצה

תקציר: פרנצווארוש - סלטיק 3:2/ספורט1

סיבה לדאגה עבור נבחרת ישראל? שבוע לפני המשחק נגד אוסטריה, ניר ביטון שוב סובל מכאבים ונראה בספק. ביטון הוחלף אמש (חמישי) בדקה ה-78 בניצחון 2:3 של סלטיק על פרנצווארוש אחרי שהתלונן על פציעה, ובסיום מאמן הקבוצה אנג'ה פוסטקוגלו סיפר שהוא סובל מהתכווצויות בשרירים שעשויים להשבית אותו זמן מה.

ביטון הוא אחד מעמודי התווך של ההגנה של הנבחרת בעידן וילי רוטנשטיינר, והמאמן האוסטרי יקווה שהוא בכל זאת יהיה כשיר לצמד המשחקים מול אוסטריה ביום שישי ומול איי פארו ביום שני שינעלו את קמפיין מוקדמות המונדיאל.

שחקן סלטיק ניר ביטון פצוע. רויטרס
יחמיץ עוד משחק בקמפיין? ניר ביטון אתמול/רויטרס

כך או כך, הבשורה המעודדת מבחינתו של המאמן הלאומי היא היכולת של חברו של ביטון לקבוצה, ליאל עבדה. שחקן הכנף בן ה-19 כבש ובישל בניצחון אמש, ושוב קטף מחמאות.

"אני מרוצה ממנו מאוד, וגם מיתר הכובשים שלנו. משחק ההתקפה שלנו היה מצוין הערב", אמר המאמן פוסטקוגלו על עבדה בסיום. חברו של עבדה לקבוצה, ז'וטה, התייחס לטריו הצעירים המלהיב של הקבוצה, עם שחקן הכנף הישראלי ועם קיוגו פורוהאשי היפני. "הפילוסופיה של המועדון עוזרת לשלושתנו להשתלב. הרגשנו מצוין מהרגע הראשון, ויש תחושה ששלושתנו מתחילים להכיר אחד את השני הרבה יותר זמן. אנחנו הופכים למעין משפחה קטנה, ומקווים להמשיך ככה".

ב"סאן" הסקוטי החמיאו לעבדה וציינו ש"למרות שיש עוד מקום לשיפור אצלו, ברור שהוא כישרון נדיר". ב"דיילי רקורד" העניקו לעבדה ציון 8 וכתבו: "הוא חוזר ללהוט אחרי כמה שבועות שקטים. הוא הטביע את חותמו על המשחק מהרגע הראשון".

עוד בוואלה!

שער ובישול לעבדה נגד פרנצווארוש, משחק בלהות לז'וזואה

לכתבה המלאה
שחקני סלטיק ליאל עבדה, קיוגו פורוהאשי חוגגים. רויטרס
הצלע החשובה בטריו הצעירים המלהיב של סלטיק. עבדה חוגג עם קיוגו/רויטרס

אגב, גם ניר ביטון בלט עד שהוחלף וקיבל ציון 7 על תפקודו כקשר. "הוא התחיל את המשחק קצת מבוהל, אבל ברגע שנרגע היה אחד השחקנים הטובים בקבוצה", ציינו ב"דיילי רקורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully