וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר קאסם ואום אל פאחם פישלו, תל אביב בת ים ממשיכה לשקוע

השנייה חטפה 1:0 מהפועל פתח תקוה ופספסה עלייה לפסגה, הקבוצה של איוניר ספגה הפסד בכורה, 2:1 מול ריינה. הלפני אחרונה נוצחה ברמה"ש

קליפ כל שערי המחזור בליגת העל/ספורט1

חמישה משחקים פתחו הערב (שישי) את המחזור ה-11 בליגה הלאומית, שיושלם בשני. מ.ס. כפר קאסם קיוותה לעלות זמנית לפסגה אך הפסידה 1:0 להפועל פתח תקוה. הפועל אום אל פאחם מהמקום השלישי פישלה גם היא כשהפסידה 2:1 לבני ריינה, ורשמה הפסד ראשון העונה בליגה. אחי נצרת ניצחה בחוץ את הפועל ראשון לציון בעוד בית"ר תל אביב בת ים נחלה עוד הפסד, ותוכל למצוא את עצמה במקום האחרון בתום המחזור.

שחקן בית"ר תל אביב בת ים תומר מכלוף. אודי ציטיאט
בית"ר תל אביב בת ים בצרות. תומר מכלוף/אודי ציטיאט

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

הפועל פתח תקוה הגיעה למשחק הזה בלחץ גדול אחרי שני הפסדים רצופים וחמישה משחקים ללא שער אחד לרפואה. כפר קאסם מנגד, ידעה שתיקו יעלה אותה לפחות זמנית לפסגה. אלא שהמחצית הראשונה הייתה שייכת למארחים, שבדקה ה-18 עלו ליתרון. פיטר אוניקאצ'י, החלוץ החדש בהופעת בכורה בהרכב, קיבל הרמה מצוינת מלידור נקשרי ונגח מקרוב את השער הרביעי בלבד של המלאבסים העונה.

במחצית השנייה התהפכו היוצרות. פתח תקוה רק רצתה להעביר את הזמן וכפר קאסם לחצה על שערה, אך עומר כץ שמר על שער נקי ועל שלוש הנקודות היקרות, למרות שבע דקות תוספת זמן שהלחיצו מאוד את הקהל המקומי. בסופו של דבר, המלאבסים גירדו ניצחון שלישי בלבד העונה והתרחקו מהתחתית. הפסד שלישי לכפר קאסם, שעדיין חזק בצמרת.

עוד בוואלה! ספורט

לא יוגש כתב אישום נגד ברק אברמוב בגין עבירות מרמה והלבנת הון

לכתבה המלאה

בני ריינה - הפועל אום אל פאחם 1:2

הקבוצה של מוטי איוניר רושמת הפסד ראשון העונה, וסופרת כבר שלושה משחקים ללא ניצחון. לאחר 39 דקות ללא שערים, הגיע נאאל חוטבה וכבש שער נפלא מ-35 מטרים והעניק את היתרון למארחת. תימור אביטן השווה עבור אום אל פאחם בדקה ה-68, אך השוויון שלו החזיק מעמד שלוש דקות בלבד. בדקה ה-71 שוער האורחת תומר ליטבינוב יצא בצורה לא טובה, וראה את חוליו סזאר נוגח מעליו לרשת, ומחזיר את היתרון לריינה, ששבה לנצח לאחר ההפסד לנס ציונה.

שחקני הפועל רמת השרון חוגגים ברקע של שחקן בית"ר תל אביב בת ים ליאור קצב. אודי ציטיאט
רמת השרון חוזרת למסלול הניצחונות/אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 1:0

במחזור שעבר שמטו הכתומים יתרון 0:2 בחוץ מול אום אל פאחם, וכעת הם עם הפסד ביתי ומתחילים לאבד גובה, לאחר שקיוו להתקרב לצמרת. לאחר 76 דקות נטולות שערים, ללא יותר מידי אירועים ומצבים, שגה שוער המארחת בן וייצמן בענק כשהדף, כדור פשוט לשערו הוא ועלה לקבוצתו בשער, ולמעשה במשחק. אחי נצרת עם ניצחון שני ברציפות בליגה ושלישי ברציפות יחד עם הניצחון בגביע על הפועל רעננה.

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עפולה 0:1

הקבוצה מהעמק חזרה לקרקע לאחר הניצחון המפתיע על המוליכה הפועל כפר סבא במחזור שעבר. העולה החדשה לעומת זאת, שמרה על מיקומה בטבלה, וחשוב מכך התקרבה עד כדי מרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה כפר סבא (לה משחק חסר) וממ.ס. כפר קאסם שבמקום השני. עידן דהן הכריע עבור הקבוצה מעיר הנמל עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-87 והחזיר אותה למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים.

שחקן הפועל רמת השרון דודי תירם. אודי ציטיאט
רמת השרון התקרבה עד מרחק של שתי נקודות מהפסגה. דודי תירם/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רמת השרון 2:1

המארחת ממשיכה לשקוע, ורשמה את הפסדה השביעי העונה מתוך 11 משחקים. הקבוצה של אליעזר בן אהרון רחוקה כעת עשר נקודות מהמקום השמיני, וזהו הפסדה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים. עומר פרץ (40) ואור אוסטוינד (67) העניקו לאורחת את הניצחון החזירו אותה לתלם לאחר התיקו מול הפועל רמת גן. רמת השרון כעת רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון, שם נמצאת הפועל כפר סבא, שתשחק בשני. אייל חן רק צימק עבור המארחת, אך זה לא שינה את זהות המנצחת.

משחקי יום שני בליגה הלאומית:

הפועל רמת גן - הפועל עכו (19:00)
בני יהודה - סקציה נס ציונה (19:00)
הפועל כפר סבא - הפועל רעננה (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully