וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל עבר תאונה עם רכבו בדרך חזרה מאימון באר שבע

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 20:15

החלוץ ספג חבלות יבשות בלבד. רוני לוי דיבר לקראת מ.ס. אשדוד (שבת, 17:30 בספורט3) התייחס לתקרית עם האוהדים: "לא היה במקום". על הסגל: "לוקח זמן זמן לחבר את כולם"

תקציר מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

שגיב יחזקאל עבר תאונה עם רכבו בדרך חזרה לביתו מאימון הפועל באר שבע הערב (חמישי). מהקבוצה נמסר כי "לשגיב שלום, ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה".

בתוך כך, הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב בו הקבוצה תארח את מ.ס. אשדוד (שבת, 17:30 בספורט3). המאמן רוני לוי התייחס תחילה לתקרית שאירעה במשחק נגד מכבי נתניה, אז סינן קללות לעבר אוהדי קבוצתו. "לא צריך להתנהג כך", אמר לוי. "זה לא היה במקום, אבל כדורגל זה משחק של אמוציות ולפעמים נאמרים שדברים שלא צריכים להיאמר. אם מישהו נפגע אני מתנצל, מכאן ממשיכים קדימה".

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מכות יבשות בלבד. יחזקאל/לירון מולדובן

לגבי ה-1:1 במחזור שעבר נגד היהלומים אמר לוי: "גם כשהם היו בעשרה שחקנים לא הצלחנו לנצח אותם, הם היו יריב שעמד והתגונן. היו יכולים להרוג את המשחק בכמה נקודות, גם בהזדמנות של יוג'ין אנסה לקראת המחצית וגם כשכבשנו היינו צריכים לשמור על התוצאה ואז להגדיל אותה. בכדורגל יש מומנטום ולא ניצלנו אותו. למדנו את מה שצריך לקחת מהמשחק ומסתכלים קדימה".

על מ.ס. אשדוד אמר המאמן: "משחק קשה נגד קבוצה טובה שמנסה לשחק כדורגל חיובי, אבל משחקים בבית עם הקהל שלנו ושואפים לנצח. חשוב מאוד לייצר המשכיות, רצף של תוצאות טובות לביטחון וההרתעה שלנו. בו זמנית אנחנו רוצים להציג גם כדורגל חיובי וטוב".

עוד בוואלה!

רוטנשטיינר תלוי בתוצאה באוסטריה. אלחמיד יחזור להרכב

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שם את התקרית מאחוריו. רוני לוי/ברני ארדוב
פיראס אבו עקל חוגג עם שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
היריבה משחקת כדורגל חיובי. שחקני מ.ס. אשדוד/לירון מולדובן

"יש לנו סגל רחב והרבה שחקנים טובים ואופציות", אמר המאמן על הסגל שעומד לרשותו, "תמיד אנחנו מנסים לראות מה הכי טוב ונכון לעשות באותה נקודת זמן. יש לנו שחקנים טובים ואנחנו צריכים לקבל את ההחלטות מי נמצא בכושר הטוב והנכון באותה נקודת זמן". על המשחק ה-100 בטרנר: "זה מרגש, הייתי בימים של וסרמיל ולהגיע לאצטדיון כזה זה משהו אחר לגמרי".

לוי המשיך ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים חדשים, לוקח זמן לחבר את כולם ולעשות את הפאזל נכון. ככל שעובר הזמן, השחקנים מכירים טוב יותר אחד את השני".

איתי שכטר הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מחכה להזדמנות. איתי שכטר/מאור אלקסלסי

איתי שכטר סיכם: "אנחנו שחקנים ומגיעים לכל אימון כדי לעבוד קשה ולהתכונן למשחק הבא. יצאנו מאוכזבים מהמשחק האחרון אחרי שכבר הובלנו 0:1 ואיבדנו ריכוז ושילמנו ביוקר. היינו צריכים לנצח, אבל בכדורגל יש רגעים שאתה לא מוכן ואתה נענש. אנחנו צריכים ללמוד מהדברים האלה". על דקות המשחק שלו אמר החלוץ: "כל שחקן רוצה לשחק ולפתוח ופתחתי את העונה טוב. כרגע המאמן מחליט ללכת עם חלוץ מסוים, מתי שיצטרכו שאני אפתח אני אהיה מוכן. אני אוהב לשחק ולנצח. אנחנו במומנטום טוב ונראים טוב, צריך להמשיך הלאה". על הקהל: "שימשיך לעודד ולדחוף אותנו כמה שאפשר. בכל קבוצת כדורגל יש רגעים פחות טובים ודקות פחות טובות. בדקות האלה אנחנו צריכים שהקהל ידחוף אותנו קדימה. הקהל שלנו נותן לנו ביטחון אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully