וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא מאמין בפייבוריטיות אלא רק בעבודה קשה"

4.11.2021 / 11:30

מאמן מכבי תל אביב לקראת באסקוניה (שישי, 21:30): "לא שוכח איפה אני וכמה אני מבורך שאני המאמן של מכבי תל אביב". לסור שיצא עם הקבוצה לספרד צפוי לעזוב

תקציר: לוקומוטיב קובאן - לבלואה/מטרופוליטנס (תומר גינת) 85:99/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שישי, 21:30) כשהצהובים יתארחו בבואסה ארינה שבוויטוריה אצל באסקוניה הספרדית. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של חמישה ניצחונות ושני הפסדים, כשהם מחזיקים ברצף של ארבעה ניצחונות רצופים. מנגד היריבה הבאסקית ניצחה שלושה משחקים והפסידה ארבעה אחרים, כשבביתה היא מחזיקה במאזן של שני ניצחונות והפסד אחד.

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם ביד אליהו ותצא לספרד בסגל מלא וכשיר. הצהובים חשים שמבחינת רמת ביטחון ויכולת הם נמצאים בשיא מסוים נכון לשלב הזה של העונה, אך יודעים שאם לא יהיו מרוכזים נגד באסקוניה הם עלולים לחטוף מכה שתחזיר אותם כמה צעדים אחורה.

מי שיוצא עם מכבי למשחק אך צפוי לעזוב, כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הוא שחקן הפנים הצרפתי מתיאס לסור. מאז חזרתו של אנטה ז'יז'יץ' לסגל, נמצא מעמדו של לסור בנסיגה מתמדת והוא לא שיחק במשחק היורוליג האחרון נגד ברצלונה. אם לא תהיה פציעה במהלך התקופה הקרובה, לסור צפוי לסיים את דרכו במועדון עם סיום חוזהו הזמני.

שחקן מכבי תל אביב מתיאס לסור. דני מרון
צפוי לעזוב. לסור/דני מרון

"אנחנו מתחילים רצף של משחקי החוץ", אמר יאניס ספרופולוס. "המשחק הראשון הוא נגד קבוצה שמנסה לחזור לדרך הניצחונות. יש לה מאזן של 3:4 עד כה, היא החתימה שחקן חדש כדי להתחזק בעמדות הגארד ואנחנו מצפים למשחק טוב יותר מצידנו. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ל-40 דקות, צריכים להיות טובים מאוד הגנתית כדי לעצור את ההתקפה שלהם והתקפית אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, לקרוא את ההגנה שלהם ולקחת מה שנותנים לנו. לשחק חכם ולשחק עם סבלנות".

המאמן הוסיף: "תמיד אמרנו שכשנמשיך לשחק, נשחק טוב יותר. יש לנו הרבה שחקנים חדשים שצריכים ללמוד לשחק ביחד ולהכיר אותי. זה ברור שככל שאנחנו מתקדמים אנחנו משחקים טוב יותר. ננצח משחקים קשים וזה משפיע גם פסיכולוגית. אנחנו בונים את המשחק והמנטאליות שלנו ואת הקבוצה בכלליות. ככל שהזמן יתקדם נשחק אפילו טוב יותר, והתהליך עכשיו הוא להמשיך ברמה יציבה של יכולת. אני לא מאמין בפייבוריטיות אלא רק בעבודה קשה, אם נשחק טוב יהיה לנו צ'אנס, ואם לא נשחק טוב, אז לא יהיה לנו צ'אנס. נצטרך להופיע כמו שאנחנו מתאמנים, זה הדבר החשוב, להופיע בסטנדרטים של המשחקים הקודמים".

עוד בוואלה!

ז'ליקו אוברדוביץ': "רק אוהדי פנאתינייקוס ומכבי תל אביב מתקרבים לפרטיזן"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
רצף הניצחונות ייעצר בספרד? ספרופולוס/דני מרון

עוד אמר היווני: "אנחנו מתכוננים עם הרבה כבוד לבאסקוניה. היא קבוצה טובה מאוד, יש לה שחקנים טובים בכל עמדה. גיידריטיס חזק ושיחק נגד ריאל מדריד והוא יהיה מוכן נגדנו. היא החתימה את למאר פיטרס ואנחנו מצפים שהוא ישחק. היא מנסה לשחק טוב ואנחנו מתכוננים אליה עם הרבה כבוד ובמחשבה שאם לא נשחק טוב, יהיה לנו בעיות".

ספרופולוס סיכם: "דריק וג'יימס חשובים מאוד לסגל שלנו, אמרתי את זה מההתחלה. יש להם ניסיון ביורוליג, הם יודעים איך לשחק את המשחקים הקשים הללו, מהצד השני יש להם את האיכות. זה היה הזמן שהם ימצאו את הקצב שלהם. ידענו שהם יתנו לנו את הדברים שאנחנו מקבלים מהם עכשיו. אמרתי בתחילת העונה שאני לא שוכח איפה אני וכמה אני מבורך שאני המאמן של מכבי תל אביב. אני מרגיש גאווה במועדון שלנו, וחשוב לי שנעשה עבודה טובה להצלחה של המועדון. אנחנו בני אנוש, וכשאתה משיג אותו אתה עף. זה המציאות, ואני לא שוכח איפה אני. אני עושה את הכי טוב בשביל המועדון ואני מקווה שנצליח ונעשה דברים טובים. מה יקרה אחרי זה, אני לא יודע".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
מצטרפים למשחק חוץ לראשונה מאז הקורונה. אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

על הטיסה של מכבי למשחק לספרד יהיו לראשונה מאז פרוץ הקורונה כ-50 אוהדים שקנו חבילות דרך המועדון למשחק. האוהדים ישבו בחלק אחר של המטוס החכור של הצהובים לפי תקנון היורוליג, ובינם לבין השחקנים לא יהיה קשר במהלך הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully