וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "אשפר את נושא ההחטאות, זה הכול בראש"

הפורוורד שקלע 11 בהפסד של וושינגטון קיבל ביטחון: "אני לא הכי אתלטי, אבל יודע מה אני שווה. ההגנה? כיף לדעת שפיתחתי עוד חוזקה"

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

נראה שדני אבדיה מתחיל להיכנס אט אט לעניינים בוושינגטון וויזארדס. הפורוורד, שהיה פצוע בחלק גדול מהעונה שעברה, סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחקו הטוב ביותר העונה, כשקלע שיא עונתי של 11 נקודות אליהן הוסיף גם שישה ריבאונדים, אסיסט וחטיפה.

אבדיה אמנם לא פתח טוב את המשחק כשרשם מחצית ראשונה בינונית, אך הצטיין במחצית השנייה, בה קלע תשע מתוך 11 הנקודות שלו תוך 2:30 דקות במהלך ריצה מרשימה של קבוצתו.

"זה הכל בראש, אני יודע מה אני שווה", אמר אבדיה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, כשנשאל על השינוי שביצע במחצית השנייה. "זה הלב שלי. אני לא הכי אתלטי. שחקנים שמים אותי בפיקנרול, תוקפים אותי וזה כיף לראות אותם חושבים 'רגליים איטיות, גבוה, אני יותר זריז ממנו', אבל זה בסדר, אני משחק עם הלב ולוקח את זה כאתגר. אני ואבא פעם לא כל כך התייחסנו להגנה, אבל כיף לדעת שפיתחתי עוד חוזקה".

אבדיה הוסיף: "לא התחלתי טוב את העונה באיזור הסל. אני צריך להיות יותר ממוקד. לא שיחקתי הרבה זמן והחדות שלי והמגע באיזור הסל צריכים לחזור אליי. אני מאוד ביקורתי עם עצמי על ההחטאות האלו, אבל שימו לב, אני הולך לתקן את אותן. זו עונה ארוכה ואני מחכה שזה יסתדר בעתיד. אני מקווה שבעתיד אהיה יותר סלחני כלפי עצמי".

הפורוורד סיכם: "אני לא מרגיש שנתנו 100 אחוז מעצמנו במשחק הזה. אנחנו לא קבוצה כזו טובה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לחכות עד לרבע הרביעי כדי להתחיל להיכנס לעניינים. אני חושב שאנחנו צריכים לשחק חזק הרבה יותר כבר מהפתיחה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
נכנס לעניינים. אבדיה/רויטרס

"אבדיה ממשיך לשלוט בכל מה שקשור לריבאונד", נכתב ב-NBC. "למשחק הזה הוא הגיע עם ממוצע של 8.6 ריבאונדים לכל 36 דקות והוא גם עשה עבודה מצוינת בהתקפות המעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully