וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיניקס מהללים את כריס פול, קייד קאנינגהאם התרסק

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 8:45

דווין בוקר החמיא לחברו לקבוצה, שעלה למקום ה-3 בטבלת האסיסטים בכל הזמנים: "אנחנו מתנהגים כאילו זה נורמלי. זה יותר גדול מזה". נתון מזעזע לבחירה הראשונה בדראפט

וושינגטון וויזארדס חוגגת את הניצחון על בוסטון סלטיקס/מתוך טוויטר

כריס פול הריח הזדמנות לעשות היסטוריה הלילה (בין שלישי לרביעי), אז הוא החליט לעשות את זה בסטייל. 8 אסיסטים היו מספיקים לרכז הוותיק כדי לעלות למקום השלישי בטבלת כל הזמנים ב-NBA, אך הוא מסר לא פחות מ-18 והוביל את סגנית האלופה לקאמבק ממינוס 20 לניצחון ביתי 100:112 על ניו אורלינס פליקנס, הקבוצה בה החל את הקריירה, כשהוא עוקף את מארק ג'קסון וסטיב נאש בדרך להישג היסטורי מבחינתו.

CP3 היה אחראי ל-25 מתוף 36 הנקודות של הסאנס ברבע האחרון, בין אם בקליעה או במסירה, בעוד היריבה כולה קלעה 18 בלבד. 14 נקודות בסך הכל היו ל"פוינט גאד" בן ה-36, שהוריד גם 7 ריבאונדים וסיפק הצגה שהשאירה מאחור את פתיחת העונה המקרטעת של פיניקס, שעלתה למאזן 3:3 אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים הראשונים.

"זו הרגשה מדהימה", אמר כריס פול בסיום. "המשפחה שלי כאן, אבא שלי שהיה הראשון לשים לי כדור בידיים. ולעשות את זה נגד ניו אורלינס, איפה שהכל התחיל בשבילי. העיר הזאת תמיד תהיה משפחה עבורי, אני מרגיש בר מזל ואסיר תודה שאני עדיין יכול לשחק. היה לנו משחק מכוער. המאמן נכנס בנו בהפסקה, בצדק. האיבודים שלנו ושלי חייבים להשתפר, אבל אנחנו אוהבים ללמוד מניצחונות", הוסיף הרכז מבלי לשכוח את מה שסיבך את הקבוצה שלו גם הלילה - 19 איבודי כדור, מתוכם 4 שלו.

חברו לקבוצה דווין בוקר התייחס להישג במסיבת העיתונאים: "אנחנו ממשיכים להתנהג כאילו זה נורמלי. 'אה, הוא עקף את סטיב נאש, מארק ג'קסון'. זה יותר גדול מזה, באמת. ידענו שהוא יתקרב לזה במשחק היום, אבל הוא עבר את זה ואני פשוט שמח להיות חלק מזה. זה מעורר השראה, אני מעריץ שלו כבר המון זמן".

המאמן מונטי וויליאמס הוסיף: "אני שמח לקחת חלק במסע. כשהבאנו אותו בטרייד לא היה לי מושג, כי אני לא מסתכל על הדברים האלה. אנחנו לא לוקחים את זה כמובן מאליו, אבל זה לא מפתיע. אני רואה איך הוא עובד, עושה הקרבות, משנה את הדיאטה שלו, מרים משקולות. הוא רוצה לנצח. לראות אותו עוקף את כל האנשים האלה בטבלאות האסיסטים והחטיפות, זה די מגניב להיות עד לגדולה הזו. הערב הוא פשוט לא התכוון לתת לנו להפסיד, הוא דיבר ושם את השחקנים בעמדות שלהם. זה מקל על הקבוצה שלנו ואנחנו חייבים להשתפר בלהקל עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן פיניקס כריס פול. GettyImages
עשה היסטוריה בסטייל. כריס פול/GettyImages

התחלה ברגל שמאל לבחירה הראשונה בדראפט

בינתיים בדטרויט, קייד קאנינגהאם מקווה להפוך ביום מן הימים לרכז לא פחות טוב מכריס פול, אבל מתקשה מאוד בתחילת דרכו בליגה הטובה בעולם. הבחירה הראשונה בדראפט 2021 השלים הלילה את משחקו השני בקריירה בתבוסה של הפיסטונס 117:89 מול האלופה מילווקי באקס, ובתום שתי ההופעות הראשונות שלו הוא עומד על 3 מ-22 מהשדה - המאזן השני הכי גרוע בהיסטוריה בעידן שעות הזריקות (מאז עונת 1954/55).

קאנינגהאם בן ה-20, שנחשב באופן טבעי לכישרון ענק ועורר ציפייה גדולה לקראת משחקיו הראשונים ב-NBA אחרי שנעדר מהשבוע וחצי הראשונים של העונה בשל פציעה, החטיא הלילה 12 מ-14 הזריקות שלו מהשדה וסיים עם 6 נקודות ו-3 אסיסטים בכמעט 30 דקות על הפרקט. מאמנו דוויין קייסי לא מודאג: "הבחור הצעיר הזה שיחק רק שני משחקים אחרי שהיה בחוץ במשך חודש. הוא עדיין מוריד חלודה, לכן ניסינו לתת לו יותר דקות לקראת הסוף כדי לעזור לו בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully