וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד התפעלו מבנזמה: "מגיע לו להיות חתום על השער האלף"

מאמן שחטאר שיבח את הצרפתי: "ברמה של כדור הזהב, החלוץ הטוב בעולם". בספרד היללו את ויניסיוס: "כוכב שיודע לשחק קבוצתי". וגם: השיא של פושקאש ושחקן ריאל ש"סובל מעודף משקל"

שערי המחזור ה-10 בפרמיירליג/ספורט1

ריאל מדריד עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי לקראת שמינית גמר ליגת האלופות כאשר גברה בביתה 1:2 על שחטאר דונייצק והשלימה ניצחון כפול על הקבוצה לה הפסידה פעמיים אשתקד.

פרט לניצחון החשוב, המשחק עמד בסימן 1,000, שכן הבלאנקוס הפכו למועדון הראשון בתולדות גביעי אירופה עם כמות כזו של שערים. מי שהיה חתום על השער הוא גיבורה של הקבוצה בשנים האחרונות, קארים בנזמה, שהשלים צמד עם השער ה-1,001 של ריאל באירופה כאשר בשני המקרים ויניסיוס בתפקיד המבשל.

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, ויניסיוס חוגגים. רויטרס
פורחים זה לצד זה. ויניסיוס ובנזמה/רויטרס

בספרד החמיאו לשיתוף הפעולה הנהדר בין הצרפתי לברזילאי: "אלה שלוש נקודות במשחק רע של ריאל, היו הרבה סדקים במשחק שלה ושחטאר גרמה לה לסבול. ויניסיוס היה המסייע, הגאון, הכוכב שמבין איך לשחק קבוצתי. הוא בישל פעמיים ל'קילר' של הקבוצה, לבנזמה הגיע להיות חתום על השער ה-1,000". גם מאמן שחטאר דונייצק, רוברטו דה זרבי, לא נותר אדיש: "בנזמה שחקן ברמה של כדור הזהב, הוא החלוץ הכי טוב בעולם כיום".

בנזמה סופר כבר 11 שערים ב-11 משחקי הבית האחרונים של ריאל באירופה, והוא הפך לשחקן הכי מבוגר של הבלאנקוס שכובש יותר מפעם אחת במשחק באירופה מאז הרביעייה של פרנץ פושקאש מול פיינורד אי שם ב-1965.

עוד בוואלה!

חגיגות המילניום: ריאל מדריד גברה 1:2 על שחטאר דונייצק

לכתבה המלאה

הכוכב הצרפתי התריע על עייפות לקראת הסיום וביקש להתחלף, על אף שזכה למנוחה בשבת נגד אלצ'ה. "זה היה משחק קשה נגד יריבה מאוד טובה. סבלנו ביחד, לא שיחקנו טוב אבל ניצחנו. אני מעט עייף, אתאושש לקראת המשחק הקרוב. אנחנו משחקים כל שלושה ימים וזה קשה, יש הרבה משחקים ברמה גבוהה".

מי שנכנס במקומו של הצרפתי להופעה חריגה הוא לוקה יוביץ', אך למרות ששיחק מעט מאוד הוא בכל זאת "הצליח" לעורר ביקורות. "יש לו שבעה או שמונה קילוגרמים עודפים", נכתב ב"אס", "כואב לראות את הגישה שלו, הוא לא יכול להישאר בריאל מדריד". אגב, בספרד גם ציינו את העובדה שיוביץ' עדיין זכה ליותר דקות מאדן הזאר. מעמדות של הבלגי בקבוצה תחת אנצ'לוטי ממשיך להיפגע, אחרי שלקראת המשחק הוא הוזכר כמי שעשוי לפתוח בהרכב.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים. רויטרס
הגיע להם יותר? שחקני שחטאר חוגגים שוויון/רויטרס

מנגד, בשחטאר מרגישים פספוס עצום לאור ההזדמנויות הרבות אליהם הגיעו. שחקן הקבוצה מיכאילו מודריק, שפתח בהרכב לראשונה בליגת האלופות, אמר: "מבחינת הרמה, לא היינו הקבוצה השנייה בטיבה. הגיע לנו לפחות תיקו אבל המזל היה נגדנו". שחקן העבר של הקבוצה, ויאצ'סלאב שבצ'וק, ניתח: "אל תחפשו היגיון בכדורגל. לשחטאר הגיע הרבה יותר היום, הם שיחקו טוב מאוד ולא הגיע להם להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully