וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המילניום: ריאל מדריד גברה 1:2 על שחטאר דונייצק

בנזמה הבקיע צמד (14,61) וסייע לבלאנקוס להפוך למועדון הראשון עם 1,000 שערים בגביעי אירופה. פרננדו איזן זמנית (39) וגרם ליושבי הברנבאו לשרוק בוז בירידה למחצית, סולומון נכנס בדקה ה-71. מילאן על סף הדחה אחרי 1:1 מול פורטו

שערי המחזור ה-10 בפרמיירליג/ספורט1

המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות יושלם הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. שני המשחקים המוקדמים של הערב יפגישו בין ריאל מדריד לשחטאר דונייצק ומנור סולומון, ובין מילאן לפורטו.

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, ויניסיוס חוגגים. רויטרס
שיתוף פעולה פורה. ויניסיוס ובנזמה חוגגים/רויטרס

ריאל מדריד - שחטאר דונייצק 1:2

אחרי שהפסידה לאוקראינים פעמיים בשבוע שעבר, ריאל מדריד השלימה את הנקמה הכפולה לה היא חיכתה במשך שנה. לפני שבועיים היא הביסה 0:5 את הכתומים, ואמנם הפעם זה הלך הרבה יותר קשה, הבלאנקוס יכולים לסמן וי על שלוש נקודות שקירבו אותם משמעותית להבטחת ההעפלה לשמינית הגמר. קארים בנזמה, שזכה למנוחה ב-1:2 נגד אלצ'ה בשבת, שב להרכב בכוחות מחודשים והעלה את המארחת ליתרון בדקה ה-14 כאשר ויניסיוס מצא אותו מול שער חשוב. השער של בנזמה התברר כהיסטורי, שכן הוא השער ה-1,000 של ריאל מדריד אי פעם בגביעי אירופה, יותר מכל מועדון אחר.

דווקא לאחר הפתיחה הטובה, שחטאר חזרה לעניינים ועוררה את השדים מהעונה שעברה. פרננדו הגיע לשלושה מצבים עוד לפני המחצית, ובדקה ה-39 הוא הכניע את טיבו קורטואה וקבע 1:1. הקהל חסר הסבלנות בברנבאו לא נותר אדיש לדקות הרעות של הלבנים ושרק בוז עם הירידה להפסקה.


לשמחתם, השיתוף הפעולה הפורה בין ויניסיוס לקארים בנזמה הוליד שער נוסף בדקה ה-61. הברזילאי השלים דאבל פס יפה עם בן ארצו קאסמירו והשאיר את הכדור לצרפתי שבעט לרשת. מנור סולומון עלה לכר הדשא בדקה ה-71 וראה את חבריו מגיעים למספר הזדמנויות מסקרנות לקראת הסיום, אך בסופו של דבר הוא ישוב לאוקראינה בידיים ריקות. לשחטאר נקודה בלבד אחרי ארבעה מחזורים, והיא תהיה חייבת להתעלות מול אינטר ושריף כדי להעפיל. ריאל, לעומת זאת, תסיים גם את המחזור הנוכחי במקום הראשון עם תשע נקודות.

מהלך המשחק

דקה 5: לוקה מודריץ' השלים דאבל פס נאה עם לוקאס ואסקס בתוך הרחבה, אך בעט למרכז המסגרת והשוער אנטולי טרובין הדף לקרן.

דקה 10: אלן פטריק שיגר בעיטה מפתיעה מקצה הרחבה וראה את הניסיון שלו נעצר בקורה.

דקה 14: גול! קארים בנזמה, מי אם לא הוא, חתום על השער ה-1,000 של הבלאנקוס באירופה. אנטולי טרובין מסר למרלון, אך ויניסיוס הצליח לגנוב את הכדור לבלם בתוך הרחבה ומסר לצרפתי, שנותר מול שער ריק וגלגל לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם אדר מיליטאו. רויטרס
חתום על שער היסטורי. בנזמה חוגג עם מיליטאו/רויטרס

דקה 17: לוקאס ואסקס השאיר את הכדור ללוקה מודריץ', הקרואטי שחרר בעיטה שטוחה אותה אנטולי טרובין עצר עם רגלו.

דקה 32: מיכאילו מודריק הכניס לרחבה כדור נהדר לפרננדו, הברזילאי בעט בנגיעה אחת ופספס בסנטימטרים בודדים את הפינה העליונה.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים. רויטרס
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים/רויטרס

דקה 39: גול! מיקולה מטביינקו העביר כדור עומק נהדר לאלן פטריק, שהוריד עם החזה לפרננדו שהפעם בעט נהדר לרשת של טיבו קורטואה. שחטאר משווה ל-1:1.

דקה 45: פרננדו המשיך להיות השחקן הכי מסוכן של האורחת, פרץ לרחבה של טיבו קורטואה ובעט אך הבלגי הדף לקרן.

דקה 61: גול! ויניסיוס מסר לקאסמירו, שהשלים דאבל-פס נהדר עם העקב. הראשון מסר לקארים בנזמה שבעט לרשת מטווח קצר והשלים צמד. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 75: טאראס סטפננקו שיגר בעיטה עוצמתית ומפתיעה מחוץ לרחבה, אך פספס במעט את החיבורים של טיבו קורטואה.

דקה 90: גאורגי סודאקוב ניסה לבעוט מחוץ לרחבה, אך טיבו קורטואה הגיב נהדר והדף.

פפה, פורטו מול תאו הרננדז, ריאל מדריד. Emilio Andreoli, GettyImages
שוויון בסן סירו. פפה מול תאו הרננדז/GettyImages, Emilio Andreoli

מילאן - פורטו 1:1

ההבדל בין היכולת של מילאן בליגה ובליגת האלופות ממשיך להיות עצום. בעוד סטפנו פיולי וחניכיו חולקים את הפסגה באיטליה עם נאפולי, הערב נגד פורטו הם השיגו את הנקודה הראשונה בליגת האלופות מאז עונת 2013/14. הרוסונרי נקלעו לפיגור כבר בדקה השישית לאחר שאיבוד כדור עלה לה בשער חובה של לואיס דיאס. הקולומביאני, שהבקיע את שער הניצחון ב-0:1 על המילאנזים לפני שבועיים בפורטוגל, ראה כיצד קבוצתו שומטת את היתרון בדקה ה-61 כאשר הבלם צ'נסל אמבמבה דחק את הכדור לשערו הוא. בעוד מילאן התקרבה להדחה, פורטו שמרה על סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, רגע לפני המפגשים המאתגרים מול ליברפול ואתלטיקו מדריד

מהלך המשחק

דקה 6: גול! מרקו גרוייץ' חטף את הכדור במרכז השדה והעביר ללואיס דיאס ברחבה, הקולומביאני לא התבלבל ובעט לרשת. 0:1 לפורטו.

שחקן פורטו לואיס דיאס. רויטרס
שער שני ברציפות מול הרוסונרי. דיאס חוגג/רויטרס

דקה 61: גול! כדור חופשי של המילאנזים פגע בחומה והגיעה לאוליביה ז'ירו, שבעט למסגרת ונעצר אצל השוער דיוגו קוסטה. ההדיפה של קוסטה הגיעה לפייר קאלולו, שבעט וראה את הכדור חודר לרשת אחרי נגיעה של צ'נסל אמבמבה. השער רשם לחובתו של בלם האורחת, מילאן משווה ל-1:1.

פייר קאלולו, שחקן מילאן חוגג. רויטרס
תרומה מפתיעה בהתקפה. קאלולו חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully