וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לחולון בליגת האלופות של פיב"א, הפסדים לגלבוע/גליל ואילת

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 23:17

הקבוצה של בוסקאליה גברה 68:78 על קלוז' והיא עדיין ללא הפסד. גלבוע הודחה מהיורופקאפ, הדרומיים קרסו בסיום והפסידו בבית. 6 נקודות והפסד לתומר גינת ביורוקאפ

תקציר: לוקומוטיב קובאן - לבלואה/מטרופוליטנס (תומר גינת) 85:99/ספורט1

הפועל חולון ממשיכה להיראות טוב באירופה, והתאוששה הערב (רביעי) מהתבוסה בליגה להפועל ירושלים כשגברה 68:78 על קלוז' במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה השיגה את ניצחונה השני במפעל מתוך שני משחקים, ועל הדרך הנחילה לרומנים את הפסד הבכורה שלהם לאחר שני ניצחונות. מיקל קייזר הוליך את קלעי המנצחת עם 14 נקודות, ניב משגב הוסיף 14, בעוד כריס ג'ונסון קלע 13 ולקח 7 ריבאונדים.

המארחת לא הצליחה לברוח ליריבה במהלך המחצית הראשונה, כאשר קלוז' אף הצליחה ליטול את ההובלה במהלך הרבע השלישי. חולון התעשתה, קבעה מהפך וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע המכריע, בדרך לניצחון. בעוד שבועיים צפויה חולון להתארח ברומניה אצל קלוז', בתקווה להשלים ניצחון כפול על היריבה.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן קלוז' ברנדון בראון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון התאוששה מהתבוסה לירושלים. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גלבוע/גליל סיימה את דרכה ביורופקאפ לאחר שהובסה 87:70 בביתה על ידי רג'יו אמיליה. הקבוצה של גיא קפלן פיגרה כל המשחק אחרי האיטלקים, ולמרות שהצליחה להיצמד ברבע הרביעי, כוחה לא עמד לה מול היריבה העדיפה והיא עם הפסד רביעי בארבעה מחזורים במפעל של פיב"א. יותם חנוכי הוליך את קלעי המפסידה עם 12, אור קורנליוס הוסיף 11.

מפח נפש גדול גם להפועל אילת, שצעדה ביתרון 11 חמש דקות לסיום מול רילסקי ספורטיסט, אך ספגה ריצת 14:0 בדרך להפסד 86:83 שסיבך מאוד את סיכוייה להעפיל לשלב הבא. ג'סטין פאטון הוליך את קלעי אילת עם 18 נקודות, רועי הובר הוסיף 14.

עוד בוואלה! ספורט

ז'ליקו אוברדוביץ': "רק אוהדי פנאתינייקוס ומכבי תל אביב מתקרבים לפרטיזן"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גלבוע/גליל נועם אביבי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
גלבוע/גליל סיימה את דרכה ביורופקאפ. אביבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א
שחקן לבלואה מטרופוליטנס תומר גינת. Daniele Panato, GettyImages
הפסד שני ביורוקאפ. גינת/GettyImages, Daniele Panato

תומר גינת וקבוצתו לבלואה-מטרופוליטנס רשמו הערב את הפסדם השני העונה ביורוקאפ, 99:85 בחוץ מול לוקומוטיב קובאן במסגרת המחזור השלישי. הצרפתים הציגו הגנה מחוררת וחטפו 29 נקודות כבר ברבע הראשון, ו-57 במחצית הראשונה כולה. מלבד הרבע השלישי, האורחת הפסידה בכל הרבעים והיא כעת במקום השביעי בבית א', בעוד הרוסים נותרו מושלמים והם חולקים את המקום הראשון עם פרטיזן בלגרד.

גינת פתח בחמישייה ושיחק 23 דקות במהלכן קלע 6 נקודות ולקח 5 ריבאונדים. את קלעי לבלואה-מטרופוליטנס הוליך וויל קאמינגס שקלע 24 נקודות, להן הוסיף גם 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. את המנצחת הוליך ג'ונתן מוטלי במשחק נהדר, שכלל דאבל דאבל של 30 נקודות ו-10 ריבאונדים, בתוספת שלושה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully