וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחמת ש"הוכתה באכזריות" על ידי גבר הסבירה מדוע נכנסה לזירה

עודכן לאחרונה: 3.11.2021 / 13:30

מדריכת הכושר שנענתה לאתגר והובסה במסגרת "קרבות בין המינים" ב-MMA עדכנה ברשתות החברתיות שהיא "חזרה לחיים" והבהירה: "השופט לא היה צריך לעצור"

קרב MMA בין גבר לאישה עורר סערה בפולין/טוויטר

הקרב שזעזע את אוהבי ה-MMA ממשיך לעורר הדים. בסוף השבוע פגשה אולה סיאקז' את פיוטרק מואבוי, שהגדיר את עצמו לפני הקרב בתור כ"185 ס"מ של סקס" ולא היסס לקחת להיאבק באישה במסגרת "קרבות בין המינים" בעיר הפולנית צ'נסטוחובה, קרב שהסתיים בצורה עגומה למדי עבור הלוחמת ש"הוכתה באכזריות" לפי כל הדעות.

סיאקז', שביום-יום עובדת כמדריכת כושר ומתהדרת בגופה השרירי ברשתות החברתיות, לא החזיקה מעמד זמן רב בזירה והדאיגה את הצופים שצפו בה מובסת, שניות לא פשוטות לצפייה שגרמו גם לשופט בזירה לסיים את הקרב, אלא שאחרי מספר ימי התאוששות, היא העבירה מסר לכל הצופים וחובבי הענף.

המסר של אולה סיאקז' לאחר שהובסה בקרב מול לוחם

"שלום חברים, חזרתי לחיים ואני מוכנה להמשיך", כתבה סיקאז' בפוסט באינסטגרם ומיד הסבירה מדוע מלכתחילה נענתה לאתגר, "לא אאפשר יותר לגבר להכות אותי, זה קרב שבחרתי במודע - ידעתי מה אני עושה. אני ממתינה למספר הצעות ואני מבטיחה לעדכן. מה שלא הורג אותנו, עושה אותנו חזקים יותר".

עוד אמרה הלוחמת על הקרב בו הובסה: "אני לא מרוצה, זה לא עבד כמו שרציתי ואני מאוכזבת מעצמי, אבל אני מופתעת מכך שהשופט עצר את הקרב כי בעבר חטפתי מכות קשות יותר וניתן היה לקיים גם את הסיבוב השלישי. יש בי חרטה על כך שהשופט עצר את הקרב".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully