וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה פמיניסטית: אשתו של לאוטרו מרטינס עוררה סערה באיטליה

אגוסטינה גנדולפו נדהמה כאשר במסעדת יוקרה במילאנו קיבלה תפריט שמיועד לנשים, ובו לא כתובים המחירים: "ומה היה קורה אם אני הייתי רוצה לשלם?"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

אגוסטינה גנדולפו, אשתו של חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס, עוררה סערה באיטליה, אחרי שטענה שהגיעה למסעדה במילאנו עם בן זוגה הכדורגלו, וקיבלה תפריט "חלק", שלא כתובים בו מחירי המנות. גנדולפו היא "משפיענית" באינסטגרם, מחזיקה בבלוג אופנה, ויש לה כ-900 אלף עוקבים באינסטגרם. הארגנטינאית בת ה-25, שגרה באיטליה מאז 2018, היא כבר אמא לילדה בת 9 חודשים, ואחרי שראתה את התפריט, לא יכלה להישאר אדישה, ועוררה דיון בארץ המגף.

לדבריה, היא נדהמה לגלות שיש מסעדות שבהן נשים מקבלות תפריט שבו לא מצוינים המחירים, ואילו אצל הגברים כן כתובים המחירים והעלות של כל מנה. "ידעתם שבחלק מהמסעדות באיטליה לא כותבים את מחירי המנות בתפריטים שנותנים לנשים?", כתבה בתדהמה, "ומה קורה אם אני הייתי רוצה לשלם? והדבר הכי גרוע זה שהם מצדיקים את זה, ואומרים שזה קורה רק במסעדות ברמה מסוימת. אז מה זה אומר - שנשים לא יכולות לשלם אם מדובר במסעדות יוקרה?".

עוד בוואלה!

ג'ורג'ינה רק שנייה: דירוג נשות הכדורגלנים הכי נעקבות באינסטגרם

לכתבה המלאה

כמובן שהטענה הזאת גררה לא מעט תגובות נזעמות מנשים ועוקבות, אבל התברר שחלק מהמסעדנים מצדיקים את הגישה הזאת ולא מוצאים בזה שום דבר רע. רוסלה קאראה, מנהלת המסעדה "דה ויטוריו" (3 כוכבי מישלן), הגנה על המנהג המסורתי ואמרה: "אם יש זוג בשולחן, אנחנו נוהגים לתת את התפריט ה'ריק' לאישה. זאת לא אפליה, רק סוג של נימוס ג'נטלמני. זו דרך לייעץ לאישה ליהנות מהארוחה, מהאווירה, מהאוכל הטוב, בלי לדאוג מדברים בנאליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully