וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן דינמו קייב: "הומואים אינם נורמלים, לא יכול להסתכל עליהם"

אחרי שכדורגלן יצא מהארון, נמצא הומופוב מוצהר בליגת האלופות. החלוץ האוקראיני ארטיום בסיידין תקף את הקהילה הגאה, ואמר: "יש בנים ובנות, זה הכל, לא רוצה שבני יסתכל עליהם". שחקן אוקראיני נוסף סיפר: "לא יהיה לי נעים לתקשר עם הומו"

שערי המחזור ה-10 בפרמיירליג/ספורט1

רק לפני שבוע הכדורגלן האוסטרלי ג'וש קבאלו עשה היסטוריה בכך שהפך לשחקן הפעיל היחיד בעולם שהוא הומו מוצהר. המהלך שלו נתפס כחשוב במיוחד, בעולם בו עדיין רבים לא מקבלים אנשים בעלי נטיות מיניות שונות. קולגה של קבאלו למקצוע, ארטיום בסיידין האוקראיני, חשף את דעותיו בנוגע לקהילה הלהט"בית והן רחוקות מלהיות מכילות.

חלוצה של דינמו קייב נמצא בהליך שיקום מפציעה קשה שספג ביורו במדי נבחרת אוקראינה. כחלק מההחלמה הגיע בסדין לספרד, שם ראה דברים שכנראה פחות נחשף אליהם במולדתו: "יש הרבה הומוסקסואלים בספרד. המועדונים והדגלים שלהם, לראות אותם מסתובבים ומחזיקים ידיים, אני לא יכול להסתכל על זה".

ארטיום בסיידין, שחקן נבחרת אוקראינה. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
אמירות קשות נגד הקהילה הגאה. בסיידין/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

בסיידין בן ה-25, שמשחק בקבוצה שפוגשת הערב (שלישי) את ברצלונה לקרב קריטי בליגת האלופות, פרס את משנתו בנוגע לקהילה הגאה: "האם אני תומך במצעדי גאווה? ברור שלא, זה לא נורמלי. לא צריכים להיות אנשים עם נטיות מיניות שאינן המסורתיות. יש בנים ויש בנות, זה הכל. יש לי ילד ואני לא רוצה שכשהוא יגדל הוא יסתכל על הומואים".

האמירות הללו מצטרפות לאלה של כדורגלן אוקראיני נוסף, בוגדאן בוטקו, שהתבטא אף הוא נגד הומואים בעקבות היציאה מהארון של קבאלו. בוטקו סיפר כי היה רואה חבר לקבוצה מסתכל אליו בצורה מינית, הוא היה "בועט לו בפרצוף" וכשנשאל אם היה לוחץ את היד לאדם הומו אמר: "אם הוא בן אדם טוב ואני מכיר אותו אישית אז יכול להיות שכן, אבל לא יהיה לי נעים לתקשר איתו. לא משנה מה יגידו, אני לא מקבל הומואים". כמו כן, בוטקו אף ביקש מחברי הקהילה הגאה להפסיק לעקוב אחריו ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully