וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך לכדורגלן ההומו המוצהר היחיד בעולם: "נמאס לחיות חיים כפולים"

קשר אדלייד ג'וש קבאלו יצא מהארון בסרטון אמוציונלי והפך לכדורגלן ההומו הפעיל היחיד בעולם בליגה בכירה: "מטריד שאין עוד כמוני". באוסטרליה תמכו

הביצועים של ג'וש קבאלו/מתוך יוטיוב

היסטוריה בכדורגל האוסטרלי: ג'וש קבאלו, קשר אדלייד יונייטד, הפך אתמול (שלישי) לכדורגלן הראשון שיוצא מהארון, אחרי שהצהיר על כך בסרטון אמיץ ואמוציונלי. למעשה, כעת קבאלו הוא הכדורגלן ההומו הפעיל (המוצהר) היחיד בעולם, מבין שחקנים בליגות הבכירות.

"קוראים לו ג'וש קבאלו, אני בן 21, ואני הומו", אמר הקשר, ששיחק בנבחרת הצעירה של אוסטרליה ונחשב לכישרון המבטיח, בסרטון שפורסם בתמיכת הקבוצה ובאמצעות הפלטפורמות שעומדות לרשותה. "בקשתי היחידה היא לשחק כדורגל ולקבל יחס זהה לשאר השחקנים. נמאס לי לנסות לשחק משחק, נמאס לי לחיות חיים כפולים. זה מתיש".

למרות אופיו המצ'ואיסטי של הענף, הצעד של קבאלו זכה להערכה רבה באוסטרליה, כולל מבכירים בקבוצה שלו שהביעו את תמיכתם, וכולל ארגון השחקנים שבירך על הצעד.

צפו ביציאה המרגשת של קבאלו מהארון

"כדי להגיע לנקודה שבה אני מוכן לדבר על זה, הייתי צריך לעבור מסע ארוך. במשך שש שנים ניסיתי להילחם במיניות שלי, אבל עכשיו אני סוף סוף יכול להניח לזה. אין מאושר ממני", אמר בגרון חנוק.

קבאלו סיפר ש"כשגדלתי, תמיד חשבתי שאני צריך להסתיר את עצמי. התביישתי. פחדתי שלעולם לא אוכל לעשות את הדבר שאני אוהב בעולם - לשחק כדורגל - ולהיות הומו. התכחשתי למי שאני כדי לרדוף אחר החלום. בתור כדורגלן הומו בארון, נאלצתי להחביא את התחושות שלי ולהתאים את עצמי לסביבה. הומו וכדורגלן היו שני הפכים שלא יכולים להיפגש מבחינתי. האמנתי שאסתיר את זה כל ימי חיי".

קשה להאמין, אבל היציאה מהארון של קבאלו היא עדיין אקט נדיר מאוד בעולם הכדורגל. נכון להיום יש מספר כדורגלנים הומואים פעילים, אבל אף אחד מהם לא משחק בליגה בכירה. תומאס היצלפרגר, ששיחק באסטון וילה, שטוטגרט, לאציו, ווסטהאם ואברטון הוא הכדורגלן ההומו המפורסם ביותר, אולם גם הוא חיכה שנה אחרי הפרישה כדי להצהיר על כך. שחקן לידס לשעבר רובי רוג'רס יצא אף הוא מהארון כשפרש בשנת 2013, ומאז הספיק לחזור מפרישה ולהפוך לספורטאי ההומו הראשון שזוכה בתואר באחד מענפי הספורט המובילים בארצות הברית.

עוד בוואלה!

כדורגלן בכיר בפרמיירליג חושש לצאת מהארון: "יצלבו אותי"

לכתבה המלאה

התגובה התומכת של הקבוצה

רק בשבוע שעבר דווח ב"סאן" הבריטי על כדורגלן בכיר בפרמיירליג שחושש לצאת מהארון, וגם קבאלו מודה שהוא עדיין מודאג מההשלכות שיהיו להודעה שלו על היחס שיקבל במגרשים.

"המטרה שלי היא להוכיח שאפשר לקבל את כולם על המגרש. לכולם יש את הזכות להיות מי שהם על הדשא. די מדהים לדעת שאין כדורגלנים הומואים מחוץ לארון, לא רק באוסטרליה אלא בעולם כולו. כולי תקווה שזה ישתנה בקרוב, ושההיחשפות שלי תתרום לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully