וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן בכיר בפרמיירליג חושש לצאת מהארון: "יצלבו אותי"

השחקן, שהעדיף להישאר בעילום שם חשף בפני ה'סאן' כי הנושא מדיר שינה מעיניו: "אני מרגיש שהאוהדים יודעים ושופטים אותי"

הקושי הרב עמו צריכים להתמודד ספורטאים ובמיוחד כדורגלנים הומוסקסואלים, למרבה הצער, אינו חדש. ב'סאן' הבריטי עלה היום ריאיון עם כדורגלן מהפרמיירליג, שהעדיף להישאר בעילום שם. בכתבה התייחסו לאותו שחקן כ"כוכב", והוא שיתף בתחושותיו וחששותיו מפני יציאה מהארון וחשיפת פניו והעדפותיו המיניות באופן גלוי.

"זו שנת 2021 ואני אמור להרגיש בנוח לספר לכולם מי אני", אמר השחקן. "אני רוצה להיות פתוח עם אנשים מכיוון שזה מי שאני ואני גאה. הבעיה היא שאם אעשה זאת, יצלבו אותי". השחקן הודה כי הנושא מדיר שינה מעיניו: "כשאני משחק, אני מרגיש שחלק מהאוהדים יודעים עליי ושופטים אותי. זה מפחיד מאוד".

אמאל פשאנו, אחייניתו של ג'סטין פשאנו. David M. Benett, GettyImages
"חשוב מאוד ששחקן בכיר ייצא מהארון". אמאל פשאנו/GettyImages, David M. Benett

אותו כדורגלן בריטי מהליגה האנגלית אמר כי שוחח עם אמאל פשאנו, אחייניתו של כדורגלן העבר ג'סטין פשאנו, שיצא מהארון ה-1990 והתאבד שמונה שנים לאחר מכן. "אני חושבת שבתקופה הזו, שכולנו ערים לבעיית ההומופוביה, חשוב מאוד ששחקן בכיר ייצא מהארון. עם זאת, המציאות היא שההומפוביה בועטת מתמיד. אנחנו חייבים להגן על השחקנים".

במרץ הקרוב צפויה פשאנו לערוך אירוע גאלה בלונדון כדי לעורר מודעות סביב הנושא. אותו כדורגלן שהתראיין צפוי להגיע, וגם אחד נוסף, שגם הוא חלק מקהילת הלהט"ב. "אני כל הזמן בשיחות עם ההתאחדות האנגלית לכדורגל לגבי מה ניתן לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully