וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטה ויגו קלקלה לראיו את המאזן הביתי, גרנאדה הביסה את לבנטה

העולה הסתפקה ב-0:0 מול סלטה אחרי חמישה ניצחונות בית, גרנאדה נחלצה מהקו האדום עם 0:3 בחוץ. איטליה: צפו בתקציר ה-0:2 של בולוניה על קליארי

תקציר: בולוניה - קליארי 0:2/ספורט1

ראיו וייקאנו, קבוצת הבית הטובה בלה ליגה העונה, שמטה נקודות ראשונות במגרשה אחרי חמישה ניצחונות רצופים מאז העלייה, עם 0:0 הערב (שני) מול סלטה ויגו. האורחת איבדה את סנטי מינה שנפצע ונאלץ לצאת כבר בדקה ה-23, השוער הארגנטינאי מתיאס דיטורו מנע ממנה הפסד.

במשחק השני שנעל את המחזור ה-12, גרנאדה גברה 0:3 על לבנטה וחגגה ניצחון חוץ ראשון מאז ה-1:2 בקאמפ נואו לפני יותר מחצי שנה. הבלם חרמן סאנצ'ס נגח פנימה בדקה השישית והחלוץ הקולומביאני לואיס סוארס הכפיל בדקה ה-38. אנטוניו פוארטס נכנס כמחליף בדקה ה-64 ואחרי חמש דקות חתם את התוצאה. גרנאדה נחלצה מהקו האדום, לבנטה נשארה במקום הלפני אחרון והיא היחידה בספרד שעדיין לא ניצחה העונה.

חרמן סאנצ'ס שחקן גרנאדה חוגג שער. Aitor Alcalde, GettyImages
יותר מחצי שנה חיכתה גרנאדה לניצחון חוץ. חרמן סאנצ'ס חוגג/GettyImages, Aitor Alcalde
מרקו ארנאוטוביץ', חלוץ בולוניה. Mario Carlini / Iguana Press, GettyImages
ארנאוטוביץ' ובולוניה חוגגים/GettyImages, Mario Carlini / Iguana Press

איטליה: בולוניה חזרה למסלול הניצחונות

בולוניה השאירה את קליארי במקום האחרון בסרייה A אחרי שניצחה אותה 0:2. המארחת הגיעה אחרי שני הפסדים ואפילו לא בעטה למסגרת במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-50 גארי מדל הכין למגן הימני לורנצו דה סילבסטרי שהבקיע את השלישי שלו העונה בליגה. מרטין קאסרס השאיר את האורחת ב-10 שחקנים לאחר עימות עם מדל בדקה ה-90 ולמרקו ארנאוטוביץ' היה זמן לחתום את התוצאה שש דקות בתוך תוספת הזמן ולקדם את קבוצתו למקום ה-10. קליארי, שלא ניצחה בבולוניה מאז ינואר 2010, לא מצליחה להתרומם גם עם וולטר מצארי ובמאזנה ניצחון בודד ורק שש נקודות.

בשבת תארח קליארי את אטאלנטה במסגרת המחזור ה-12, בעוד בולוניה תגיע למחרת למראסי כדי לפגוש את סמפדוריה, לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully