וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ההגנה בחדרה: "חשבנו שההפסד הקודם ינער את השחקנים"

1.11.2021 / 10:24

בחדרה לא אהבו את הרכות והחולשה בחלק האחורי ב-3:0 להפועל חיפה: "אסור שמשחק כזה יחזור על עצמו". דאגה מפציעת גדיר, פדידה ל-11 אחרי הפגרה?

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

בהפועל חדרה לא אהבו, בלשון המעטה, את תצוגת הנפל של הקבוצה אתמול (ראשון) בתבוסה 3:0 להפועל חיפה. זה היה הפסד שני ברציפות של חדרה, שפתחה טוב את העונה, אך קילקלה את הרושם בשני המשחקים האחרונים.

הקבוצה של מנחם קורצקי, ספגה שישה שערים בשני המחזורים האחרונים, אחרי שבכל ששת המחזורים הראשונים של העונה היא ספגה שלושה בלבד. בקבוצה נשמעו היום דברי ביקורת על הרכות והחולשה של החלק האחורי, שלא מצאו מענה לחלוצים של הפועל חיפה שטיילו ברחבה של רובי לבקוביץ' כמעט באין מפריע, כשגם שחקני הקישור האחורי נראו אנמיים ברוב שלבי המשחק.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
טיילו ברחבה שלו. לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

"יותר מדי שחקנים הגיעו למשחק הזה כשהם מתחת לרמה שהפגינו עד עכשיו", אמר גורם בקבוצה. "נצטרך לחשוב מה עושים, כי אסור שמשחק כזה יחזור על עצמו שוב. חשבנו שההפסד להפועל תל אביב ינער קצת את השחקנים וטעינו. המשחק הקרוב מול נוף הגליל, הפך להיות מאוד משמעותי עבורנו".

בחדרה מודאגים מהפציעה של החלוץ מוחמד גדיר, שסובב את קרסולו באימון המסכם לפני הפועל חיפה ולכן לא נכלל בסגל. גדיר צפוי להיבדק היום, כדי לאבחן את חומרת הפציעה. שחקן משמעותי נוסף שנעדר אתמול הוא הבלם עומר דנינו, שסובל מקרע בשריר התאומים וישוב לפעילות רק בעוד כשלושה שבועות אחרי פגרת הנבחרות.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה מתלהבת: "יש לנו את צמד החלוצים הטוב בליגה"

לכתבה המלאה
עומר פדידה שחקן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב אחרי הפגרה? פדידה/מאור אלקסלסי

הקשר עומר פדידה, שהיה אמור להיות אחד משחקני המפתח של הקבוצה במרכז המגרש, חזר אמש לשחק אחרי שנעדר יותר מחודשיים בשל שבר בלסת ופציעה בשריר ברגלו. פדידה קיבל אמש 20 דקות ובקבוצה מצפים שיגביר בקרוב את הקצב ואחרי פגרת הנבחרת הוא כבר מתוכנן לחזור באופן מלא להרכב הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully