וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתלהבת: "יש לנו את צמד החלוצים הטוב בליגה"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 8:50

תורג'מן ואוז'בולט ממשיכים להפציץ. מחמאות לאלישע לוי שהכין הפתעה טקטית להפועל חדרה וללירן סרדל: "הוא העוגן שלנו"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

אלישע לוי קצר שבחים אחרי הניצחון המרשים של הפועל חיפה על הפועל חדרה אמש (ראשון), 0:3 שהעלה את האדומים מהכרמל למקום השני, שתי נקודות בלבד מהפועל באר שבע שבפסגה. במועדון ציינו שהמאמן ידע לאושש את השחקנים במהירות אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, וכן נקבו בהפתעה הטקטית שהכין ליריבה: הצבת חנן ממן כשחקן חופשי שכל הזמן נכנס למרכז ומוצא שטחים לקבל את הכדור. הקשר היצירתי הצטיין אתמול וגילה שיפור ניכר אחרי פתיחת עונה פושרת מבחינה אישית.

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הברומטר של הפועל חיפה. סרדל/מאור אלקסלסי

במועדון שיבחו גם את אלון תורג'מן ואלן אוז'בולט, ששוב כבשו. "עובדתית היום יש לנו את צמד החלוצים הטוב בליגה", אמר גורם בחיפה.

נועם כהן שהציג את משחקו הטוב ביותר מאז שהגיע, זכה למחמאות גדולות מהצוות המקצועי. המגן הימני אמר אחרי המשחק: "זה בהחלט המשחק הכי טוב שלי העונה. באתי להפועל חיפה כי ידעתי שלהתמודד עם מגן כל כך טוב כמו דור מלול ישפר אותי. אני שמח שזה קורה".

מעל כולם בלט אתמול לירן סרדל שסיים עם שער ובישול וכבר עומד על מאזן של שלושה בישולים ושני שערים העונה. "לירן הוא העוגן שלנו", אמרו בקבוצה, "כשהוא טוב כל הקבוצה דינמית".

ביום שבת תצא סגנית המוליכה למשחק חוץ בסכנין ותנסה לחבר שני ניצחונות רצופים בפעם הראשונה מאז מחזורים 2-3. "אם לא נהיה בפלייאוף העליון זו תהיה אכזבה עצומה, אבל כדי לעשות את זה צריך להמשיך לעבוד קשה", אמר אחד השחקנים, "יש פה באמת קבוצה שיכולה להיאבק הכי גבוה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully