וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט על ההרחקה: "זה הדליק את הקבוצה, אני לוקח קרדיט"

כוכב הנטס התייחס לעבירה, הארדן השתווה לבירד. אנתוני גנב את ההצגה בלייקרס ומעמיד מספרי שיא בקריירה. ווגל: "לא ציפיתי לתצוגה הזו ממנו"

וושינגטון וויזארדס חוגגת את הניצחון על בוסטון סלטיקס/מתוך טוויטר

קווין דוראנט הוביל הלילה (בין ראשון לשני) את ברוקלין נטס לניצחון 91:117 עם 23 נקודות, זאת למרות שסיים את דרכו בהתמודדות כבר ברבע השלישי. הפורוורד דחף את קלי אוליניק כשניסה לצאת מהחסימה, ספג עבירה בלתי ספורטיבית והורחק. דווקא אז, ללא הכוכב הגדול, המארחת יצאה לריצת 0:11 שחיסלה את חלומות הקאמבק של הפיסטונס.

"אני לוקח קרדיט על הריצה הזאת, ההרחקה שלי הדליקה את הקבוצה ואת הקהל", סיפר דוראנט המחויך לאחר המשחק, "ניסיתי להילחם ולעבור דרך החסימה, וזה מה שקרה". עבור דוראנט מדובר במשחק שני ברציפות בו הוא מעורב באירוע משמעתי כלשהו, שכן לאחר המשחק הקודם נגד אינדיאנה הוא נקנס ב-25 אלף דולר לאחר שהשליך את הכדור ליציע.

ג'יימס הארדן, שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
השתווה ללארי בירד. ג'יימס הארדן/רויטרס

מי שלקח את המושכות לאחר הרחקת דוראנט הוא ג'יימס הארדן, שרשם טריפל דאבל ראשון העונה עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. בכך, הוא השתווה ללארי בירד במקום השביעי במספר הטריפל דאבלים בקריירה עם 59. הגארד פתח את העונה מעט בצליעה, ולחברו לקבוצה דוראנט יש הסבר לכך: "הוא צריך לחזור ולהרגיש בנוח, עם המהירות, הקצב והפיזיות של משחק NBA. לכולם יש תקופת התאקלמות כשחוזרים מפגרה, לפעמים זה לוקח זמן". הארדן הוסיף: "הראינו סימנים שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה, אבל אנחנו אפילו לא קרובים לאיפה שאנחנו רוצים להיות".

במקביל, לוס אנג'לס לייקרס עלתה לראשונה במאזן חיובי כשגברה 85:95 על יוסטון רוקטס החלשה. מי שהוביל אותה באופן מפתיע או כרמלו אנתוני שפתח בצורה נהדרת את העונה. אמנם העונה רק בשלביה הראשונים, אך "מלו" מעמיד עד כה ממוצעי שיא קריירה של 50% מהשדה ו-52.5% מחוץ לקשת. בנוסף, אנתוני קולע בממוצע 16.7 נקודות למשחק, הכי הרבה מאז 2016/17 - עונתו האחרונה בניו יורק ניקס.

עוד בוואלה!

דוראנט הורחק בניצחון ברוקלין, הלייקרס לראשונה במאזן חיובי

לכתבה המלאה

הלילה, פרט לצד ההתקפי, אנתוני היה נהדר גם בהגנה עם שתי חטיפות וארבע חסימות. מאמנו פרנק ווגל החמיא: "לא ציפיתי לתצוגה ההגנתית הזו שלו, הוא היה נהדר. הוא היה במקום הנכון, מוכן לעשות את כל הדברים הללו. כשהוא נותן הופעה כזו בהגנה וקולע בהתקפה, הוא נהפך לחלק גדול מהניצחון שלנו".

אנתוני מצדו מקבל את תפקידו כשחקן שעולה מהספסל, למרות שרבים פקפקו בשנים האחרונות במוכנות שלו להסתגל למעמד החדש. "אני חושב שאנשים לא באמת מבינים אותי", אמר אנתוני, "יש תפיסה שגויה לגבי זה שאני לא יכול להתאים את עצמי לסיטואציות. אני מתאים את עצמי בקלות ותמיד ניסיתי לעשות זאת. עבורי כאן בלייקרס מדובר בהתאמה קלה, אני צריך תמיד להישאר מוכן ולהבין מה נדרש ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully