וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט הורחק בניצחון ברוקלין, הלייקרס לראשונה במאזן חיובי

הארדן חיפה על חברו המורחק עם טריפל דאבל ב-91:117 על דטרויט, כרמלו להט ב-85:95 על יוסטון. הפסד ביתי שלישי ברציפות למילווקי, הפעם מול יוטה, ניצחונות לדאלאס ושארלוט

וושינגטון וויזארדס חוגגת את הניצחון על בוסטון סלטיקס/מתוך טוויטר

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, כאשר במפגש המסורתי של ראשון בערב גברה דאלאס מאבריקס על סקרמנטו קינגס. בנוסף, לוס אנג'לס לייקרס עלתה למאזן חיובי לראשונה העונה אחרי ניצחון על יוסטון רוקטס, ברוקלין נטס הסתדרה ללא קווין דוראנט שהורחק ברבע השלישי מול דטרויט פיסטונס, מילווקי באקס ספרה הפסד שלישי ברציפות כשנכנעה ליוטה ג'אז ושארלוט הורנטס התאוששה מההפסד למיאמי על חשבון פורטלנד טרייל בלייזרס.

משחקי הלילה:

לוס אנג'לס לייקרס (3:4) - יוסטון רוקטס (5:1) 85:95
ברוקלין נטס (3:4) - דטרויט פיסטונס (5:1) - 91:117
מילווקי באקס (4:3) - יוטה ג'אז (1:5) 107:95
דאלאס מאבריקס (2:4) - סקרמנטו קינגס (3:3) 99:105
שארלוט הורנטס (2:5) - פורטלנד טרייל בלייזרס (3:3) 113:125

כרמלו אנתוני, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
שוב להט מהספסל. אנתוני/GettyImages, Kevork Djansezian

לוס אנג'לס לייקרס (3:4) - יוסטון רוקטס (5:1) 85:95

בפעם הראשונה העונה, קבוצת הכוכבים של הלייקרס במאזן חיובי. המארחת ברחה ליתרון 14 כבר ברבע הראשון בזכות שתי שלשות של גיבור הערב, כרמלו אנתוני, שפגש את האקסית שפלטה אותו מחוץ לליגה ב-2018. ההפרש צמח ברבע השני ודאנק של ראסל ווסטברוק קבע 31:54. קווין פורטר ג'וניור צימק לקראת המחצית וקבע 54:35. הרוקטס לא באמת איימו על זהות המנצחת בהתמודדות, ורק רבע אחרון בו ניצחה 20:31 מנע תבוסה גדולה.

אנתוני המשיך בפתיחת העונה המוצלחת מהספסל עם 23 נקודות, בעוד אקס נוסף של הרוקטס, ווסטברוק, התקרב לטריפל דאבל עם 20 נקודות, שמונה ריבאונדים ותשעה אסיסטים. לברון ג'יימס הסתפק ב-15 נקודות, שבעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, אריק גורדון הוביל את המפסידה עם 17 נקודות מהספסל.

עוד בוואלה!

אבדיה מפתיע כ"שומר הטוב בקבוצה", המאמן משבח, אבל מה עם ההתקפה?

לכתבה המלאה
ג'יימס הארדן שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
רשם טריפל דאבל. הארדן/רויטרס

ברוקלין נטס (3:4) - דטרויט פיסטונס (5:1) - 91:117

הנטס לא התקשו מול אחת מנמושות הליגה, רשמו ניצחון שני ברציפות ועלו למאזן חיובי. האורחת הצליחה להישאר במשחק ברבע הראשון, אך לקראת אמצע הרבע השני קווין דוראנט קבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק - 38:49. הפיסטונס לא ממש הצליחו לצמק ובמחצית הם פיגרו 64:49. כשלוש דקות לסיום הרבע השלישי, כאשר המארחת הוליכה 68:85, דוראנט ביצע עבירה כשדחף את קלי אוליניק וספג עבירה בלתי ספורטיבית מדרגה שנייה ששלחה אותו למקלחת מוקדמת. הפיסטונס לא ניצלו זאת כדי לקדם את הפער, אלא להפך, ההפרש רק צמח עד לסיום.

למרות ההרחקה, קווין דוראנט הוביל את רשימת הקלעים עם 23 נקודות, וג'יימס הארדן סייע עם טריפל דאבל של 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. את הפיסטונס, שהגיעו למשחק ללא הבחירה הראשונה בדראפט קייד קאנינגהאם שזכה למנוחה שאחרי שערך אתמול את הופעת הבכורה, הוביל קורי ג'וזף עם 13 נקודות.

דונובן מיטשל שחקן יוטה ג'אז. רויטרס
הג'אז התאוששו מול האלופה. מיטשל/רויטרס

מילווקי באקס (4:3) - יוטה ג'אז (1:5) 107:95

אחרי שהפסידה בבית למינסוטה וסן אנטוניו, האלופה אירחה קבוצה נוספת מהמערב, נכנעה גם לה ונקלעה למאזן שלילי. הבאקס נאלצים להתמודד במשחקים האחרונים ללא שני שחקני חמישייה, ג'רו הולידיי וברוק לופז, ונדמה כי הם מאוד מתקשים בחסרונם. בנוסף, הלילה נעדר גם קריס מידלטון בשל מחלה. האורחת, שחיפשה להתאושש אחרי הפסדה הראשון העונה מול הבולס, עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני והובילה במחצית 48:57. ג'סטין רובינסון הקטין את ההפרש לחמש נקודות ברבע השלישי, אך לקראת הרבע האחרון ג'ורדן קלרקסון קבע יתרון 17 לנקודות. גם ברבע האחרון האלופה לא התייאשה, ושלשה של גרייסון אלן קבעה 99:95 דקה וחצי לסיום, אך דונובן מיטשל דאג לסגור עניין ולהבטיח את הניצחון.

מיטשל תרם 28 נקודות, בעוד מייק קונלי הוסיף 20 משלו. יאניס אנטטוקומפו הוביל את המפסידה עם 25 נקודות.

לוק דונצ'יץ' שחקן דאלאס מאבריקס. Tom Pennington, GettyImages
כמעט טריפל דאבל. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages, Tom Pennington

דאלאס מאבריקס (2:4) - סקרמנטו קינגס (3:3) 99:105

חרף ההיעדרות של קריסטאפס פורזינגיס הפצוע, אליו הצטרף מקסי קלבר שנפגע בגבו ברבע הראשון ונטש את המשחק, 5:20 היה היתרון של דאלאס אחרי פחות מחמש דקות. שחקניו של לוק וולטון חזרו למשחק והצליחו כבר למחוק את הפיגור במלואו, בדרך ליתרון 59:60 שהחזיק כמה שניות במהלך הרבע השלישי, אולם המאבריקס התעשתו וחזרו להוביל בדו ספרתי עוד לפני תחילת הרבע האחרון, שבו ידעו לשמור על הפער בדרך לניצחון.

לוקה דונצ'יץ' היה קרוב לטריפל-דאבל וסיים עם 23 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים עבור המנצחת, שקיבלה 16 מטים הארדווי ג'וניור. דוריאן פיני סמית' תרם 13, דווייט פאוול (8 ריבאונדים) ופרנק ניליקינה הוסיפו 12 כל אחד. את סקרמנטו הוביל רישון הולמס עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, האריסון בארנס קלע 15 והוריד 10 כדורים חוזרים, דיארון פוקס וטייריס הליברטון רשמו 14 כל אחד.

לאמלו בול שחקן שארלוט הורנטס מול סי ג'יי מקאלום שחקן פורטלנד בלייזרס. Jacob Kupferman, GettyImages
המזרח גבר על המערב. בול מול מקולום/GettyImages, Jacob Kupferman

שארלוט הורנטס (2:5) - פורטלנד טרייל בלייזרס (3:3) 113:125

הקבוצה בבעלותו של מייקל ג'ורדן ממשיכה בפתיחת העונה המוצלחת, ואחרי שהפסידה במיאמי במשחק הקודם, היא חזרה הביתה וגברה על הבלייזרס הצולעים. האורחת מהמערב הובילה 53:60 במחצית, אך לא הצליחה לשמור על היתרון ברבע השלישי. ההורנטס, שקיבלו בחזרה את טרי רוז'יר להופעה שנייה בלבד העונה, הובילו בנקודה בסיום הרבע השלישי וברחו לקראת הסיום בזכות יכולת נהדרת של לאמלו בול ושל קלי אוברה מהספסל.

הרכז היה קרוב לטריפל דאבל עם 27 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, בעוד אוברה תרם 26. סי ג'יי מקולום בלט אצל המפסידה עם 25 נקודות בצל ערב חלש נוסף של דמיאן לילארד, שקלע 14 נקודות ב-5 מ-20 מהשדה ועם שתי שלשות מוצלחות מתוך 14 ניסיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully