וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל ירושלים: "אנחנו יותר טובים ממה שעושים מאיתנו"

31.10.2021 / 8:17

בבירה חגגו ניצחון ראשון העונה בליגת העל והעבירו מסר: "ברגע שמנצחים כל הביטחון עולה וקורים דברים טובים". זיו אריה חשף פרטים משיחתו עם עידן שמש: "יש חילוקי דעות"

תקציר הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 0:1/פלייר

אחרי שמונה משחקים, אפשר לומר שהפועל ירושלים חזרה אתמול (שבת) לליגת העל. השמחה בסיום על הניצחון הראשון, החזרה למשחק בקרבות התחתית וגם השער של עידן שמש בדקה ה-89 כקונטרה לוויכוח בין הקהל למאמן זיו אריה, כל אלה סיפקו את כל המצרכים לחווית הכדורגל לה חיכו אוהדי הקבוצה כל כך הרבה שנים.

שחקנים בהפועל ירושלים הרגישו בסיום סוג של התפרקות ואמרו: "כבר הורידו אותנו ליגה, שאלו מי תהיה היורדת השניה. ברגע שמנצחים כל הביטחון עולה וקורים דברים טובים. ברור לנו שניאבק בתחתית, אבל אנחנו הרבה יותר טובים ממה שעושים מאיתנו".

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש עם גיא בדש. דני מרון
גיבורי ניצחון הבכורה העונה של הפועל ירושלים בליגה. בדש ושמש/דני מרון

במהלך המשחק אוהדי הקבוצה גידפו את המאמן זיו אריה וקראו לו להתפטר, אך נראה כי הניצחון הוריד מעט את הלהבות. בכל מקרה, גם במקרה של תוצאת תיקו מעמדו של המאמן כלל לא היה על הפרק, ובמועדון מאמינים שהניצחון אתמול יחזיר ביטחון לשחקנים והקבוצה תיראה טוב יותר בהמשך.

זיו אריה התייחס בסיום להתבטאות שלו מהמחזור הקודם "עלינו על באר שבע בכל הפרמטרים" כשאמר: "לזכותי ייאמר שידעתי יעשה רעש. אני יודע באיזה מדינה אני חי, באיזה ענף כדורגל ותקשורת אני חי, אבל עדיין לא אוותר על האמת שלי".

עוד אמר המאמן: "מבחינת כדורגל היה משחק פחות טוב היום. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד עם הרבה יכולות. הגענו לשלב שחייבים ניצחון בשביל השחקנים, המערכת, האמונה בדרך, השאר היה פחות חשוב היום. יש משחק אחד עד הפגרה, נגד מכבי נתניה, והפועל ירושלים של השנה אין משחק שהיא באנקר, כל משחק מלחמת עולם. נקווה שנקבל קצת אויר וחיוכים ונוכל לעשות יותר דברים".

שחקן הפועל ירושלים עידן שמש. דני מרון
"אני ועידן לא מסכמים, אבל אני אוהב אותו ומאמין שהוא אותי. זיו אריה על החלוץ/דני מרון

על עידן שמש והרחשים מסביב על כך שההחלטה לא מקצועית אמר: "אני נתתי לגל מאיו לשחק אתמול . הייתה לנו השבוע שיחה ארוכה על הדשא של 20 דקות, קיימתי את השיחה כי ידעתי שיש בינינו חילוקי דעות - אני חושב שהוא לא צריך לשחק והוא חושב שהוא כן. באיזשהו שלב הוא אמר לי שזה לא מקצועי ועניתי 'איפה זה לא מקצועי?'. ברגע שזה לא מקצועי, זה או שהוא שמישהו משלם לי כסף או שזה משהו אישי.

"לעידן שמש יש זכויות רבות כאן, אין מה להגיד, חיית רחבה, אבל ברור שזה מקצועי, אני והצוות מעבירים אימונים, מתאימים עצמנו ליריבה ובוחרים את הכי נכון למען הקבוצה", סיכם אריה, "אני לא אלוהים, גם אני טועה. אני אוהב את עידן, מאמין שהוא גם אוהב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully