וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הראנו שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים"

28.10.2021 / 23:36

מאמן מכבי תל אביב שמח לאחר ה-68:85 הגדול על ברצלונה: "שיחקנו כדורסל שכיף לראות". שאראס: "הם ניצחו אותנו בכל פרמטר"

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

שמחה גדולה הערב (חמישי) במכבי תל אביב לאחר הניצחון הגדול, 68:85 על ברצלונה במסגרת המחזור ה-7 ביורוליג. השחקנים של יאניס ספרופולוס הציגו את משחקם הטוב ביותר העונה ודרסו במחצית הראשונה את סגנית האלופה, שלא הצליחה לעמוד בקצב של הצהובים. ג'יימס נאנלי (17) וסקוטי ווילבקין (16) הוליכו את החבורה של ספרופולוס לניצחון רביעי ברציפות במפעל ולמאזן 2:5. בנוסף, רשמה המארחת את ניצחונה הרביעי ברציפות על הקטלאנים, שלא הצליחו לנצח ביד אליהו זו השנה החמישית ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "שיחקנו מצוין. בכל הנוגע לנחישות ומחויבות, נתנו את הלב. התחלנו בריכוז גבוה ושלטנו במשחק מההתחלה ועד הסיום. זו הייתה אחת המחציות הכי פרודוקטיביות שלנו. שמרנו את ברצלונה על 68 נקודות, גרמנו להם לאבד 18 כדורים, הם לא מצאו את מה שהם רצו. התקפית שיחקנו חכם, וברגעים מסוימים כדורסל יפה כל כך שהיה כיף לראות. איך שניגשנו לשני המשחקים הראה שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים.".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ניצחון ענק. ספרופולוס/דני מרון

מאמן הצהובים ניסה גם לצנן מעט את ההתלהבות לקראת המשך הדרך: "אנחנו צריכים להישאר צנועים, עם הרגליים על הקרקע, אנחנו לא רוצים להגזים. יש לנו לוח משחקים קשה עם משחקי חוץ רבים, נצטרך להילחם משחק אחרי משחק ולהתמקד בכל שבוע במשחק שיש לנו. ככה נמשיך, צנועים, נרצה להשתפר ולשחק כמו הערב. זה לא יהיה קל".

על האווירה בהיכל והדחיפה מהקהל הצהוב אמר היווני: "אני מרוצה מאוד שהקהל שלנו חגג את הניצחון הגדול הזה. המשחקים האלה הביאו לנו גישה חיובית, האנרגיות הביאו ל-20 אסיסטים, רק 8 איבודים ו-9 חטיפות. זה היה חשוב מאוד, ברצלונה לקחו רק 7 ריבאונדים בהתקפה שזה גם היה חשוב".

על ריינולדס: "אנחנו יודעים שג'יילן הוא סקורר, ושהוא מוסר נהדר. כשיש לו מיסמאצ'ים הוא מוסר טוב מאוד והוא מצא את השחקן הנכון למסור לו את הכדור. בשביל זה הבאנו אותנו, אנחנו יודעים מה הוא יכול לעשות, הוא מתקדם והוא מגיע לכושר המשחק שלו. הוא יופיע טוב יותר בעתיד".

עוד בוואלה! ספורט

הצגה בהיכל: מכבי תל אביב דרסה את ברצלונה ביורוליג

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה שארונאס יאסיקביצ'יוס. דני מרון
"נתנו להם לשחק". שאראס/דני מרון

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס: "ברכות למכבי וליאניס, הם היו טובים יותר באופן ברור. כולם יודעים כמה אני מעריך את המקום הזה ומבין אותו, זו הייתה דרך קלאסית להפסיד את המשחק הזה. לא מגיעים לקו ברבע הראשון, הם מגיעים ל-31 נקודות, האולם קופץ ויש להם ביטחון. סיימנו את המשחק עם 18 איבודי כדור ו-13 אסיסטים, טעויות ילדותיות".

הליטאי התייחס לאחריות שלו להפסד: "אני תמיד אומר אחרי הפסדים שרוב הדברים זה אחריות של המאמן. הם המשיכו את זה עם 25 נקודות ברבע השני, הגענו באיחור למשחק, עצרנו אותם על 29 נקודות במחצית השנייה. הפסדנו את המשחק הזה איפשהו בין איסטנבול לתל אביב ב-48 השעות האחרונות. זה מההפסדים שהיריבה לא משחקת כדורסל מדהים אלא כי אתה לא מופיע".

שאראס המשיך: "אני תמיד אוהב להגיע לתל אביב, האווירה תמיד נהדרת. חוץ מזמן הקורונה, אנחנו מעריכים את האווירה כאן. זה שחקן שישי משמעותי. רוב השחקנים שלי שיחקו כאן. הם ניצחו אותנו בכל פרמטר, לקחו לנו כדורים מהידיים, נתנו להם לשחק. ראיתם איך אנחנו נראים כשאנחנו משחקים במחצית השנייה והמשחק נהיה יותר מעניין. אם לא עושים את זה במשך 40 דקות, לכו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully