וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוזב לשום מקום: לאוטרו מרטינס חתם לחמש שנים נוספות באינטר

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 19:27

החלוץ הארגנטינאי יישאר במילאנו לפחות עד קיץ 2026 וישתכר כשישה מיליון יורו לעונה. סעיף השחרור בגובה 111 מיליון יורו הוסר מהחוזה

צפו בתקציר: יובנטוס הפסידה 2:1 לססואולו/ספורט1

החל מקיץ 2020 ועד אמצע אותה עונה, דווח לא אחת שהחלוץ הארגנטינאי לאוטרו מרטינס בדרך הבטוחה לברצלונה. באיטליה ובספרד דיווחו על כך שאינטר תשחרר אותו רק תמורת 1111 מיליון יורו בזמן שהוא כבר סיכם את כל תנאיו בבלאוגרנה, אבל מאז, כידוע, הקטאלונים נקלעו לחובות, שיחררו את כוכביהם ונאלצו להסתפק בהנחתת חלוץ ארגנטינאי אחר, סרחיו אגוארו שהגיע ללא תמורה ממנצ'סטר סיטי.

הערב (חמישי) נראה שגם לאוטרו מרטינס השלים עם העובדה שלברצלונה הוא כבר לא יגיע בקרוב ועל כן חתם על חוזה חדש ומשודרג במדי הנראזורי לחמש השנים הבאות, כפי שהכריזו הנראזורי.

לאוטרו מרטינס הנרגש מציג את החתום

מרטינס בן ה-24 הגיע לאינטר מראסינג קלוב ביולי 2018 תמורת 25 מיליון יורו וחתם לחמש שנים, אולם לא זכה להתקדם לברצלונה או לקבוצה בכירה אחרת לאור סעיף שחרור בגובה 111 מיליון יורו שהוכנס לחוזהו. הערב, קצת יותר משנה וחצי לפני תום חוזהו, הוא האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות, משמע עד קיץ 2026, כשסעיף השחרור הוסר מחוזהו. הוא ישתכר כ-6 מיליון יורו בכל עונה בחמש השנים הבאות.

שחקן אינטר, לאוטרו מרטינס. Alessandro Sabattini, GettyImages
נשאר במילאנו. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Alessandro Sabattini

מאז שנחת במילאנו לפני כשלוש שנים, הוא מצא את הרשת 54 פעמים ובישל 21 שערים ב-144 משחקים בכל המסגרות. בשנה שעברה הוא זכה עם אינטר באליפות וגם את העונה הנוכחית הוא החל עם חמישה שערים ובישול ב-9 משחקים בסרייה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully