וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אי אפשר להבריק כל הזמן, יש משחקים שצריך לנצח בכוח"

28.10.2021 / 16:24

מאמן הפועל באר שבע לקראת המפגש בשבת נגד מכבי נתניה (20:00, ספורט4): "מגיעות לשחקנים מחמאות, נגיע מוכנים". מיגל ויטור: "המאמן דורש מאיתנו הרבה וזה טוב"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל באר שבע סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה והיא ניצבת לבדה בפסגה, אבל בשבת מצפה לה משוכה לא פשוטה בדמות משחק חוץ נגד מכבי נתניה (20:00, ספורט4).

היום ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש והמאמן רוני לוי שיבח את מאמנם החדש של היהלומים, בני לם: "אנחנו מגיעים אחרי סדרה טובה מאוד ורוצים להמשיך אותה. אנחנו רוצים גם להשתפר ולהיות טובים יותר, אבל יודעים שאנחנו ויצאים למשחק חוץ קשה מאוד נגד יריבה שנראית נהדר במשחקים האחרונים. אנחנו נערכים בשיא הרצינות ועובדים קשה כל השבוע, נגיע מוכנים".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים. ., מערכת וואלה!
"יש לי המון רגש לעיר נתניה". רוני לוי/מערכת וואלה!, .

כיצד הוא נערך למערך של מכבי נתניה: "אני מקווה שהמאזן שלי נגד מכבי נתניה יישמר, אבל זה שייך להיסטוריה ואנחנו מסתכלים קדימה ורוצים לנצח במשחקים שייערכו בעתיד. ראינו שנתניה קבוצה שמשחקת מאוד התקפי ושולחת הרבה מאוד שחקנים קדימה, אנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו ויודעים שעלינו להשתפר במספר פרמטרים, ואנחנו נשתפר".

על השיפור של הפועל באר שבע בשבועות האחרונים: "אי אפשר בכל המשחקים להיות מבריקים, יש משחקים שזה הולך יותר ויש משחקים שזה הולך לפחות. אנחנו רוצים לשמור על יציבות ולהיות איכותיים ומבריקים כל הזמן, אבל יש גם משחקים שצריך לדעת לנצח בכוח. ככל שיעבור הזמן אנחנו נשתפר, זה מה שאני גם דורש מהשחקנים. החבר'ה מתאמנים ומתכוננים בצורה הכי טובה ומגיעות להם מחמאות".

הסיבה לביקורות חרף העובדה שהקבוצה בפסגה: "אני שומע את הרחשים, אבל פחות נכנס לעומק הדברים. תמיד רוצים ומצפים, ואני שמח שיש מאיתנו ציפיות וגם אני כמאמן כל הזמן לוחץ את השחקנים ודוחף אותם באימונים ובמשחקים. כולנו רוצים להיות טובים יותר ואני אף פעם לא מרוצה ושואף ליותר".

אם זה משחק חשוב עבורו ברמה אישית: "אני גר בנתניה וגדלתי בה כשחקן, יש לי המון רגש לעיר ויש אמוציות, אבל בסוף אנחנו מגיעים למגרש ואני רוצה ושואף לנצח. אחרי זה נישאר חברים".

עוד בוואלה!

שער בכורה לסינטאיהו סלליך בניצחון גנצ'לרבירלי בגביע הטורקי

לכתבה המלאה
מיגל ויטור, רוני לוי מסיבת עיתונאים הפועל באר שבע. ., מערכת וואלה!
המהפך בסגל סייע לו. מיגל ויטור/מערכת וואלה!, .

התחרות הגדולה בסגל בסגל: "כרגע יש תחרות טובה מאוד בסגל ואני כמאמן ולנו כצוות יש מספר אופציות, אבל העונה עוד ארוכה ואנחנו נצטרך את כולם. טבעי שמי שפחות משחק יהיה קצת מאוכזב, אבל הוא יראה שמגיע לו לשחק כשיקבל את ההזדמנות".

בנוסף למאמן שוחח עם העיתונאים גם הבלם והקפטן מיגל ויטור, שנשאל על השינוי שעברה הקבוצה הקיץ: "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתפר, המאמן דורש מאיתנו ללחוץ יותר, לאבד הרבה פחות וגם לתקוף יותר, אבל יש בקבוצה הרבה שחקנים חדשים ודברים לוקחים זמן. הגיעו המון שחקנים חדשים ואנחנו עוד צריכים זמן כדי להתחבר, אבל הדבר טוב ביותר הוא שאנחנו עובדים קשה ומנצחים. אם נמשיך ככה אז הקהל ישמח, בטח אם גם נשחק טוב יותר".

כיצד הוא משתפר מעונה לעונה: "כשאתה חוזר מפציעה אתה לא מוכן במאת האחוזים, אבל בשנה האחרונה חזרתי לעצמי וכשהקבוצה נראית טוב אז גם זה עוזר. אני עובד קשה כל יום כדי להיות בכושר הטוב ביותר".

מה רוני לוי הביא איתו להפועל באר שבע: "המון תשוקה, רצינות. הוא רוצה שתמיד נהיה במקום הנכון בזמן הנכון מבחינה טקטית והוא דורש מאיתנו המון, אבל זה דבר טוב. אני חושב שהתוצאות הטובות הן בזכות העבודה".

השינוי בהגנת הפועל באר שבע העונה: "הגיעו שחקני נבחרת מנוסים להגנה ואני חושב שזה טוב לכולם שיש כזו איכות בקבוצה וכזו תחרות על ההרכב. זה גם עוזר לי להשתפר כשאני משחק עם שחקנים טובים ואיכותיים לידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully