וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לנאתכו בפרטיזן בלגרד, שער בכורה לסלליך בגנצ'לרבירלי

קפטן נבחרת ישראל עלה מהספסל למחצית השנייה, כבש פעמיים (52 בפנדל ו-68) וסידר לקבוצתו 1:3 על מטאלץ בליגה הסרבית. הקשר הבקיע בניצחון בגביע הטורקי

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

* סינטאיהו סלליך עזב בקיץ האחרון את הפועל באר שבע ואת ישראל בשנית לטובת מעבר לגנצ'לרבירלי, שירדה בעונה שעברה לליגת המשנה בטורקיה, אבל עד כה מיעט לשחק ובשבועות האחרונים זכה לדקות מועטות כשכבר עלה מהספסל. היום (חמישי) הוא חזר להרכב וגם כבש את שערו הראשון העונה, בניצחון 1:3 על פנדיקספור מהליגה השלישית במסגרת הגביע הטורקי. סלליך הבקיע בדקה ה-59 את שערה השני במשחק של גנצ'לרבירלי והוחלף שש דקות אחר כך, כשקבוצתו עדיין ביתרון 0:2.

* קשר ישראלי נוסף שהבקיע היום הוא ביברס נאתכו, שחקן פרטיזן בלגרד. קפטן הנבחרת עלה מהספסל בדקה ה-46 והשיב את פרטיזן ליתרון נגד מטאלץ כשדייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-52. הוא לא עצר כאן, כי בדקה ה-68 הוא חגג צמד, העלה את פרטיזן ל-1:3 ולזכותו העונה כבר שבעה שערים. זו גם הייתה תוצאת הסיום, כך שזמנית הגדילה פרטיזן בלגרד את הפער בפסגת הליגה הסרבית.

עלה מהספסל ושינה את המשחק. נאתכו

שער ראשון בטורקיה. סינטיהו סלליך

* מי שפחות הצליחו היום הם דיא סבע ועבדאללה חליחל, שקבצותם אל נאסר הובסה בביתה 3:0 על ידי אית'יחאד קאלבה מתחתית הליגה באיחוד האמירויות. סבע השלים 90 דקות ואילו החלוץ שנרכש מקרית שמונה ישב על הספסל ולא שותף בהפסד שהרחיק את הקבוצה מהפסגה.

* שחקן נוסף ששיחק היום הוא מאוויס צ'יבוטה, חלוץ לודוגורץ שעלה מהספסל בדקה ה-46 והיה שותף לניצחון 1:3 על לוקומוטיב גורנה בגביע הבולגרי.

* יהב גורפינקל לא נכלל בסגל נורשפינג, שסיימה ב-2:2 נגד מיאלבי בליגה השבדית.

* גם יונתן כהן לא שותף הערב כשפיזה התארחה אצל קרמונזה, ספגה בדקה ה-93 וסיימה ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully