וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: רוני לוי עבד על אלמנטים יותר התקפיים

29.10.2021 / 9:41

הציפיות מהמוליכה מתחילות לעלות: רוני לוי שם השבוע דגש על משחק ההתקפה, לחץ גבוה וחטיפת כדורים. מיכה, שכטר וטיבי ימשיכו להמתין על הספסל. אלמוג כהן ייעדר שוב מנגד, רז שלמה יחזור ל-11 (שבת, 20:00, ספורט4)

מחזור 8הסתיים30/10/2021
מכבי נתניה
  • דומביה (66)
1:1
  • (65) ספורי
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

מכבי נתניה

תחושות טובות והרבה ביטחון בקרב אנשי מכבי נתניה, לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את המוליכה והטוענת לכתר. גם במהלך השבוע האחרון, אחרי ההפסד המרגיז למכבי חיפה, דיבר המאמן בני לם, על כך שהוא מתכוון להמשיך ולשחק כדורגל התקפי ופתוח גם מול מוליכת הטבלה. לם מקבל הרבה שבחים מראשי המועדון, בעיקר על כך שהצליח להפיח רוח חדשה בקבוצה, שנראתה מרוסקת בתוקפתו של המאמן הקודם ריימונד אטפלד שפוטר.

שני שינויים מתכנן מאמן נתניה לקראת המשחק מחר, כאשר רז שלמה שסיים עונש הרחקה, ישוב להרכב ויפתח במרכז ההגנה על חשבון יובל שדה. נתניה תמשיך גם מחר במערך של שלושה בלמים, כאשר לצידו של שלמה יפתחו שיר צדק ועומרי גנדלמן, שיכול במהלך המשחק, לעבור לשחק גם בקישור. שינוי נוסף מתוכנן גם בחלק הקדמי, כאשר אבובאקר דומביה צפוי לפתוח על חשבונו של יניב מזרחי, בעיקר כדי לנצל את המהירות שלו, ביציאה של נתניה להתקפות מתפרצות.

"אנחנו מקבלים את הפועל באר שבע בתקופה טובה", אמר הבוקר המאמן לם לקראת המשחק. "באר שבע במקום הראשון בליגה, עם חמישה נצחונות בשבעה משחקים. אנחנו כמכבי נתניה, נמשיך את הדרך שלנו, אחרי מכבי תל אביב ואחרי מכבי חיפה. למרות שהפסדנו לחיפה, אני בסך הכל מרוצה מהקבוצה ומהדרך שלנו". הקפטן אלמוג כהן לא מצליח להתגבר על פציעה במפשעה ויעדר גם הפעם. גם המגן שי קונסטנטין טרם החלים מפציעתו והוא צפוי להיעדרות של כמה ימים נוספים.

רז שלמה שחקן מכבי נתניה בחימום. ברני ארדוב
ישוב להרכב. רז שלמה/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

בהפועל באר שבע עבדו השבוע הרבה על לחץ גבוה וחטיפת כדורים לקראת המשחק מול מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט4) . בקבוצה כבר מתחילים להרגיש שיש להם את הכלים להכריע משחקים דרך הפעלת לחץ על היריב בחלק שלו ורוני לוי נתן על כך דגש במרבית האימונים שכללו גם תרגולי הנעת כדור. למשחק מחר מול מכבי נתניה תגיע הפועל באר שבע מהמקום הראשון כשהציפיות ממנה כבר מתחילות לעלות. עד כדי כך הציפיות של אוהדיה גבוהות, שלמרות המקום הראשון חלקם שרקו בוז בטרנר מול הפועל ירושלים כשלא אהבו בדקות מסוימות את היכולת ההתקפית ובשל כך רוני לוי גם שם דגש יותר השבוע על משחק ההתקפה.

קרוב לוודאי שלוי לא יעשה שינויים בהרכב ויפתח עם אותם 11 שעלו מול הפועל ירושלים. אור דדיה ורועי גורדנה אמורים להמשיך ובהתקפה תעלה השלישייה שהתגבשה: יוג'ין אנסה, דנילו אספרייה וניקיטה רוקאביציה. בקבוצה מקווים להמשיך לקבל את היכולת המשודרגת של רמזי ספורי שהעלה העונה את יכולתו בצורה משמעותית. מי שימשיכו להיעדר הם שגיב יחזקאל ואריאל הרוש. מהספסל ימתינו לדקות דור מיכה, איתי שכטר ואיתן טיבי.

עוד בוואלה!

רוני לוי: "אי אפשר להבריק כל הזמן, יש משחקים שצריך לנצח בכוח"

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הציפיות עולות. לוי/קובי אליהו

טריוויה

* 101 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 38 פעמים, הפועל באר שבע 30 ועוד 33 משחקים הסתיימו בתיקו.

* התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת של ליגה היה באוקטובר 1998 בווסרמיל, בימי הליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 36 המפגשים.

* מכבי נתניה לא הצליחה לנצח בשלושת המשחקים האחרונים בהם אירחה את הפועל באר שבע, מאז ה-0:1 של גיא מלמד באוקטובר 2018. גם אז המפגש היה במחזור השמיני.

* הפועל באר שבע נותרה הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בליגת העל והיא סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים. חמישה לא היו לה מאז מרץ-אפריל 2018 - בדרך להשגת האליפות האחרונה.

* בני לם ורוני לוי שיחקו יחד במכבי נתניה בסוף שנות ה-80'. זה יהיה העימות הראשון שלהם כמאמנים בליגת העל.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: נתניה
קהל: 8000

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)

שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully