וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי תל אביב: ברק יצחקי שוקל שינוי של שיטת המשחק

הצהובים יודעים ש"אסור לחלק יותר נקודות", המאמן הזמני צפוי לעשות שינויים בהרכב ושוקל לפתוח עם שני חלוצים, סבוריט והרננדס יחזרו (שבת, 17:30, ספורט4)

מחזור 8הסתיים30/10/2021
עירוני קרית שמונה
  • שבירו (28)
3:1
  • (45) קובאס
  • (67) הרננדז
  • (90) חלאיילה
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

עירוני קרית שמונה

אחרי הניצחון הגדול מול בני סכנין, בעירוני קרית שמונה ינסו לשמור על מומנטום גם מול מכבי תל אביב. עאיד חבשי ישוב להרכב וזיו מורגן יחזור לעמדת המגן השמאלי. המאמן עמיר נוסבאום מתלבט האם להשיב להרכב את הקשר הרומני אובידיו ביק או שמא להמשיך עם שלישיית הקישור שכוללת את נדב נידם, רועי קהת וידין לוגסי. גם בעמדת המגן הימני ישנה התלבטות בין גיא מזרחי לבין עלא ג'אפר.

הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, סטפן אקה, זיו מורגן, נדב נידם, ידין לוגסי, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, איתמר שבירו.

עאיד חבשי שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
חוזר להרכב. חבשי/דני מרון

מכבי תל אביב

אחרי פיטוריו של פטריק ואן לוון ובצל הנסיונות לסגור עם ולדאן איביץ' או מאמן אחר עד תחילת השבוע הבא, תיסע כבר היום (שישי) מכבי תל אביב לקרית שמונה למשחק חוץ ממנו היא חייבת להביא שלוש נקודות (שבת, 17:30, ספורט4). המאמן הזמני ברק יצחקי שוקל לשנות את המערך ולעלות מחר עם שני חלוצים, אבל הדברים טרם התגבשו, שכן הקבוצה מכירה בעיקר את שיטת המשחק הקבועה של ואן לוון ולא בטוח שזה יהיה נכון לשנות מערך תוך זמן כל כך מועט.

כך או אחרת, יצחקי צפוי לעשות כמה שינויים בהרכב כאשר אנריק סבוריט יחזור ל-11 במקום אופיר דוידזאדה ולואיס הרננדס יחזור מהרחקה ויפתח במקום שרן ייני המורחק. בקישור עשוי גבי קניקובסקי לשחק לצד אייל גולסה מה שישאיר את האפשרות לצוות לסטיפה פריצה את אדוארדו גררו. מתן חוזז שלא התלבש למשחק מול מ.ס. אשדוד עשוי לפתוח בהרכב במקום ברנדלי קובאס המאכזב. גם דן ביטון בתמונה אחרי שיצא קצת מהפוקוס במשחקים האחרונים. במכבי תל אביב מקווים לראות מחר את השינוי אחרי המהלך שעשה מיטש גולדהאר. "אי אפשר לחזור מקרית שמונה בלי ניצחון. אין לנו יותר אפשרות לחלק נקודות אם אנחנו רוצים אליפות", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, מתן חוזז, אדוארדו גררו, סטיפה פריצה.

עוד בוואלה!

ברק יצחקי: "הסגל פה שווה הרבה יותר מאשר המקום בו אנחנו נמצאים"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אדוארדו גררו. ברני ארדוב
יצליחו להפוך את הקערה? גררו והצהובים/ברני ארדוב

טריוויה

* בשני משחקי הפלייאוף העליון בעונה שעברה, עירוני קרית שמונה לא הפסידה למכבי תל אביב (0:2 בבית ו-2:2 בחוץ) ובכך קטעה רצף של 11 הפסדים מולה.

* בשני המקרים היחידים בהם הקבוצות נפגשו במחזור השמיני, קרית שמונה היא זו שניצחה: 0:1 בבלומפילד בנובמבר 2008 ו-1:2 בבית באוקטובר 2011.

* מכבי תל אביב עדיין ללא נקודת חוץ העונה, אחרי שלושה הפסדים. הפעם האחרונה שהיה לה רצף הפסדים ארוך יותר כאורחת הייתה בתחילת עונת 2007/08, אז נוצחה בכל חמשת משחקי החוץ הראשונים.

* אותה עונה גם הייתה הפעם הקודמת שבה מכבי תל אביב ספגה 13 שערים בשבעת המחזורים הראשונים. אז, אגב, היא הגיעה למחזור השמיני עם נקודה בלבד.

* שתי הקבוצות הן שיאניות ההרחקות העונה: שלושה כרטיסים אדומים לכל אחת.

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה

ראשון, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)

שני, 20:15: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully