וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד בכורה להפועל ראשל"צ, מכבי ראשל"צ עלתה לפסגה

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 23:22

האלופה ניצחה 32:41 בקיבוץ יטבתה את הפועל חבל אילות והתבססה במקום הראשון, בזכות המעידה הראשונה העונה של יריבתה העירונית, 38:35 בהרצליה

המחזור השישי בליגת ווינר בכדוריד יצא הערב (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים, כשגולת הכותרת היא הפסד ראשון להפועל ראשון לציון בהרצליה. לעומתה, היריבה העירונית מכבי ראשון לציון חזרה עם ניצחון על חבל אילות בקיבוץ יטבתה ועלתה לפחות זמנית למקום הראשון. נס ציונה גברה על קרית אונו במשחק שבו הובקעו 78 שערים.

הפועל חבל אילות - מכבי ראשון לציון 41:32

האלופה עם ניצחון חמישי ברציפות. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה באופן יחסי, אבל בשנייה הצהובים רצו וסיפקו גם חלוקת 'סקור' נאה - ברנקו קנקרש וירמי סידי (9 אסיסטים) הובילו עם 7 שערים כל אחד, איבן קראצ'יץ' הוסיף 6 שערים ו-6 אסיסטים וניב צורף ופולג אסייג כבשו 5 כל אחד. מנגד, עבור אילות זהו הפסד ליגה ביתי ראשון באולם בקיבוץ יטבתה.

בני הרצליה - הפועל ראשון לציון 35:38

הפסד ראשון העונה להפועל ראשון לציון. הרצליה אומנם לא הייתה בתקופה טובה והמשיכה להיות חסרה שחקנים מרכזיים, אבל היא עשתה זאת, שוב, לאחר שגברה כבר ערב פתיחת העונה על הפועל ראשון לציון בגביע ווינר-שופטים. אלון אוברמן וברק קרמון כבשו 8 שערים כל אחד לזכות המנצחת, בעוד את האורחת הוביל נדב כהן עם 9 שערים.

עוד בוואלה!

נשיא ה-UFC על התנהגות הלוחם הישראלי: "לא נעניש כי הצדק נעשה"

לכתבה המלאה

א.כ נס ציונה - הפועל קרית אונו 38:40

ניצחון ליגה שני העונה למקומיים, וזה קרה אחרי שני משחקים מתסכלים מבחינתם בהם הוליכו ביתרון של 6 שערים גם מול הפועל ראשון לציון וגם מול מכבי ראשון לציון ונוצחו. הערב הם עשו זאת מול קרית אונו במשחק בו הובקעו לא פחות מ-78 שערים! בנס ציונה הצטיינו שניר נציה, אור פרקש, עידו פלח וגיא גרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully