וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ה-UFC על התנהגות הלוחם הישראלי: "לא נעניש כי הצדק נעשה"

לאחר שאורון כחלון קרא ליריבו האפגני "טרוריסט", דיינה ווייט סירב לגנות את ההתבטאות, אך הבהיר: "בזירה אין פוליטיקלי קורקט, זו הדרך הכי טובה לפתור מקרים כאלה"

לוחם ה-MMA הישראלי אורון כחלון מכנה את יריבו מחבל במהלך שקילה/טוויטר

הקרב בין הלוחם הישראלי אורון כחלון ליריב האפגני ממשיך לעורר הדים ב-UFC. כזכור, בשקילה שלפני הקרב, כחלון קרא לאפגני ג'אוויד בשארט "טרוריסט" בתגובה לכך שהאחרון סירב ללחוץ את ידו ולחש מספר מילים באוזנו, אלא שבתוך הזירה המילה האחרונה הייתה של האפגני, שניצח בתום שלושה סיבובים.

כחלון פספס את ההזדמנות הנדירה להיכנס ל-UFC בעקבות ההפסד לבשראט, שגם לאורך הקרב נראה מקניט את הישראלי ולאחר הקרב אמר לתקשורת כי "כשאתה לא מתנצל, מגיע לך אגרוף לפה".

אורון כחלון, ג'אוויד בשארט. טוויטר, צילום מסך
"הצדק הוגש". כחלון מול יריבו האפגני/צילום מסך, טוויטר

הערב (רביעי) התייחס לאירועים גם נשיא ה-UFC, דיינה ווייט שסירב לגנות את ההתבטאות של ישראלי, אולם הודה ש"נעשה צדק": "אני לא בעסק הזה ואני לא מודאג מכך. כבר נאמרו דברים רעים וחמורים בעבר בין לוחמים ולא רק ב-UFC, אלא גם באומנויות לחימה אחרות. אנחנו חיים בעולם של פוליטיקלי קורקט, אבל זה אחד המקומות שבהם זה לא קיים.

"אם אנחנו לא ננקט בצעדים בעקבות ההתבטאות? לא, כי זה כבר נעשה אם אתם מבינים למה אני מתכוון. זה היופי שבספורט הזה, כמו שאני אומר כל הזמן: זה לא ספורט נחמד, אלא מאוד קשוח. כל הזמן אנחנו אומרים דברים חמורים אחד לשני, אבל הצדק מוגש בסופו של יום", אמר והתכוון לכך שהאפגני ניצח את כחלון הישראלי, "הדרך הכי טובה לפתור מקרים כאלה היא להיכנס לזירה להילחם, וזה מה שקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully