וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם החזרה של איביץ' תתמסמס, ברק יצחקי עשוי לאמן גם בדרבי

27.10.2021 / 6:20

מכבי תל אביב מוכנה ללכת בכל הכוח על המאמן הסרבי, אבל גם אם הקאמבק יקרום עוד וגידים, ייקח עוד זמן עד שיושלם. בינתיים יצחקי מחכה לחזור לתפקידו המקורי, אבל בתרחיש לא מופרך עשוי להישאר על הקווים עד הפגרה. ואן לוון שטרם נפרד מהשחקנים נפקד מהחתונה של נחמיאס

תקציר: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד 2:0/ספורט1

במכבי תל אביב רוצים להחתים את ולאדן איביץ' כמאמן הקבוצה עד תחילת השבוע הבא, אך אם המהלך לא יתבצע, עלול המאמן הזמני ברק יצחקי למצוא את עצמו על הקווים גם בדרבי מול הפועל תל אביב במחזור הבא.

יצחקי רוצה את איביץ' והוא מקבל גיבוי על כך מבעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר ומיד ימינו ג'ק אנגלידיס, אך צירופו של הסרבי בחזרה למועדון עדיין דורש הסכמות שונות מצד איביץ' אך גם מצד מכבי תל אביב והשידוך עלול לקחת עוד זמן, אם בכלל יתקיים.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
זה לא יהיה פשוט, ובטח לא מהיר. איביץ' בקדנציה הקודמת בישראל/דני מרון

מהצד של מכבי תל אביב "נעולים" על המהלך ומוכנים לשלם שכר גבוה למאמן שהביא שתי אליפויות למועדון, אך יש עדיין עניינים שצריך לפתור כדי שהמאמן שיושב בבית כבר עשרה חודשים, יגיע.

יצחקי לא רוצה למשוך עוד זמן רב על הקווים. הוא רוצה לשוב בהקדם לתפקיד מנהל מחלקת הכדורגל במועדון וכדי שזה יקרה, הוא צריך מאמן. אם איביץ' לא יגיע, יצטרכו במכבי תל אביב עוד זמן כדי לבחור את המאמן הבא. בקבוצה לא רוצים לטעות שוב כמו עם פטריק ואן לוון ולכן ייקחו את הזמן עד הפגרה בחודש הבא, אם אכן הקאמבק של איביץ' לא יושלם.

יצחקי ידריך את מכבי תל אביב בקרית שמונה במשחק החוץ (שבת, 17:30, ספורט4) בו מכבי תל אביב תרצה להשיג שלוש נקודות. אמש התחתן הבלם עידן נחמיאס עם בחירת לבו והקבוצה כיבדה אותו בנוכחותה. נעדר פטריק ואן לוון שגם לא הגיע אתמול בבוקר להיפרד מהשחקנים בקרית שלום. בשבת צפוי נחמיאס לשוב למגרש בו שיחק והפך לקפטן כשיפתח במרכז ההגנה לצד לואיס הרננדס שיחזור מהרחקה. שרן ייני שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים שלשום, ייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully