וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס הובסה ביוון, הפסד דרמטי לצסק"א מוסקבה בצרפת

המשבר של אלופת אירופה החריף אחרי 95:69 לפנאתינייקוס, וילרבאן גברה 68:70 על הרוסים. ניצחון רביעי רצוף לריאל מדריד, 68:75 בחוץ על זניט. קאזאן השיגה 69:83 על באסקוניה

ריאל מדריד - גראן קנאריה 75:70/ספורט1

המחזור השישי ביורוליג ננעל הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים והתוצאה המפתיעה הגיעה מיוון, שם אנאדולו אפס הובכה על ידי פנאתינייקוס. בנוסף, צסק"א מוסקבה רשמה הפסד דרמטי בחוץ מול וילרבאן ומוקדם יותר, ריאל מדריד ניצחה בחוץ 68:75 את זניט סנט פטרסבורג וקאזאן גברה 69:83 על באסקוניה.

דריל מייקון ג'וניור שחקן פנאתינייקוס. Sonia Canada, GettyImages
התפוצץ על אלופת אירופה. דריל מייקון ג'וניור/GettyImages, Sonia Canada

פנאתינייקוס - אפס אנאדולו 69:95

דווקא אחרי תצוגה בינונית למדי בהפסד למכבי תל אביב בהיכל, פנאתינייקוס דרסה את אלופת אירופה שנמצאת במשבר חריף. ללא הכוכב הבכיר שלה ואסילייה מיציץ', הקבוצה הטורקית רשמה את ההפסד השישי שלה בשמונת המשחקים האחרונים בכל המפעלים ונותרה עם ניצחון בודד ביורוליג. כבר ברבע הראשון ברחה פאו להפרש דו ספרתי, שנשמר לאורך כל המשחק וצמח עד ל-28 נקודות לקראת הסיום.

דריל מייקון ג'וניור להט עם 34 נקודות ו-9/12 מחוץ לקשת, נמניה נדוביץ' הוסיף 17 ויורגוס פפאיאניס קלע 12 והוריד 10 ריבאונדים. 16 של רודריג בובואה לא הועילו לאנאדולו אפס, שקיבלה רק 9 נקודות משיין לארקין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריס ג'ונס שחקן וילרבאן. רויטרס
וילרבאן קטעה רצף של שני הפסדים. כריס ג'ונס/רויטרס

וילרבאן - צסק"א מוסקבה 68:70

וילרבאן כבר הספיקה להוכיח העונה שהיא מסוגלת להתמודד עם כל הקבוצה, בייחוד בבית, והערב היא קטעה לצסק"א מוסקבה רצף של ארבעה ניצחונות כדי לחגוג ניצחון ראשון שלה אחרי שני הפסדים ביורוליג. הרוסים נקלעו לבור גדול בשלב מוקדם, אחרי פתיחה של 5:23 למארחת, אבל הצליחו למחוק את הפיגור במלואו והיו ביתרון עד כשתי דקות לסיום, אלא שאלי אוקובו קלע את שני הסלים האחרונים במשחק ושלח את הצרפתים לחגוג.

אוקובו הוביל את קלעי המנצחת עם 14 נקודות, יוסופה פאל תרם 12 ו-10 ריבאונדים ודייויד לייטי הוסיף 10. בצסק"א, דניאל האקט סיים עם 16 נקודות ויוהאנס פוגטמן קלע 13 לצד 6 כדורים חוזרים.

ולימיר פראסוביץ' מאמן באסקוניה. GettyImages
קאזאן שלו עם ניצחון שני העונה. פראסוביץ'/GettyImages

קאזאן - באסקוניה 69:83

שתי הקבוצות הגיעו במומנטום הפוך למפגש הערב, כאשר הבאסקים קיוו להאריך את רצף שלושת הניצחונות שלהם, בעוד הרוסים חיפשו ניצחון שני העונה. כבר בפתיחה הראתה המארחת את חשיבות המשחק מבחינתה, אך ברבע השני קאזאן פשוט התפוצצה על יריבתה. 6:27 הייתה תוצאת הרבע השני, כשבשיא עמד ההפרש לטובת הקבוצה של ולדימיר פראסוביץ' על 29 הפרש (19:48). ברבע הרביעי הצליחה באסקוניה למזער מעט נזקים, אך בסיום ניצחון גדול לקאזאן.

ג'ון בראון ואנדריי וורונטשביץ' (14 כ"א) בלטו אצל הרוסים, בעוד 23 נקודות של וויד בולדווין ו-18 של מתיו קוסטלו לא עזרו לבאסקוניה.

תומא הרטל שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
ריאל עם ניצחון רביעי ברציפות. הרטל/GettyImages, Sonia Canada

זניט סנט פטרסבורג - ריאל מדריד 75:68

המארחת שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, סופרת עכשיו שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים. המארחת פתחה לא טוב וראתה את הבלאנקוס פותחים פער קטן ברבע הראשון. זניט, שמעולם לא ניצחה את ריאל ביורוליג הצליחה לחזור למשחק בזכות רבע שני נהדר וירדה להפסקת המחצית ביתרון נקודה. ריאל הידקה את ההגנה במחצית השנייה, שבכולה ספגה 28 נקודות בלבד (ברבע השני כולו ספגה 27) בדרך לניצחון רביעי ברציפות ביורוליג.

תומא הרטל הצטיין אצל האורחת עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים. אדי טבארס תרם 14 נקודות לקבוצה של פאבלו לאסו. בצד השני, 14 נקודות של בילי בארון מהספסל לא עזרו לרוסים.

השבוע מתקיים ביורוליג מחזור כפול, השני במספר בחודש אוקטובר, לכן גם בימי חמישי ושישי יתקיימו משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully