וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו לדבר האמיתי: מכבי תל אביב טיילה ל-62:76 על ז'לגיריס

לפני המפגש עם המוליכה ברצלונה, הצהובים גברו על האחרונה בטבלת היורוליג. וויליאמס עם 17 נקודות, נאנלי (15), ז'יז'יץ' (14) ואוואנס (13) חיפו על ערב קליעה רגוע מצדו של ווילבקין, בדרך לניצחון שלישי רצוף באירופה

מכבי תל אביב רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה השלישי ברציפות ביורוליג, לאחר שגברה 62:76 על ז'לגיריס קובנה ביד אליהו בדרך למאזן 2:4 באירופה. הצהובים ניצלו את חולשת היריבה מליטא, שנותרה הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה, כדי להמשיך במומנטום החיובי לקראת משחק בית מאתגר הרבה יותר בעוד יומיים - נגד ברצלונה.

סקוטי ווילבקין, ששלט בניצחון המוחץ על הפועל ירושלים בליגה לפני שלושה ימים, היה רגוע בכל הנוגע לקליעה הערב והתמקד יותר בהפעלת שאר השחקנים, אך מכבי תל אביב הסתדרה גם ללא תפוקה דו ספרתית מצד הגארד, הודות ליכולת מצוינת של דריק וויליאמס, אנטה ז'יז'יץ' וקינן אוואנס, כשגם ג'יימס נאנלי רשם את משחקו הרביעי ברציפות בספרות כפולות.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה חזק ועלתה ליתרון 2:10 מהיר, כאשר על אף ריצת 2:18 מפתיעה מצד ז'לגיריס, הגנה טובה ברבע השני עצרה את הליטאים על 10 נקודות בלבד וביססה את היתרון של הצהובים, שלא ירד מדו-ספרתי במשך הרוב המכריע של המחצית השנייה.

אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב מול פאוליוס ינקונאס שחקן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
משחקו הטוב ביותר העונה. אנטה ז'יז'יץ'/דני מרון
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול מנטאס קלנייטיס שחקן ז'לגיריס קובנה. דני מרון
ערב קליעה חלש. ווילבקין/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: דרק וויליאמס 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי 15, אנטה ז'יז'יץ' 14 ו-9 ריבאונדים, קינן אוואנס 13, ג'יילן ריינולדס 7 ו-8 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 5 (1 מ-9 מהשדה), 6 אסיסטים ו-5 חטיפות, קמרון טיילור 3, מתיאס לסור 2. אנג'לו קלויארו (22:25 דקות), ג'ון דיברתולומאו (04:33) ורומן סורקין (3:16) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לז'לגיריס קובנה: ארתוראס מילאקניס 17 נקודות, ג'וש ניבו 10 ו-9 ריבאונדים, נילס גיפי 9 ו-5 ריבאונדים, יאניס סטרלניקס 7, מנטאס קלנייטיס 6, לוקאס לקאביצ'יוס 6, אדגראס אולנובאס 3, עמנואל מודיאיי 2 ו-5 אסיסטים, פאוליוס ינקונאס 2. מארק בלאזביץ' (13:21 דקות) שותף, אך לא קלע.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

מהלך המשחק

רבע 1:

אנטה ז'יז'יץ' ודרק וויליאמס פתחו עם שני סלים כל אחד והריצו את המארחת ליתרון 2:10 מהיר, שהזעיק פסק זמן של האורחת מליטא. אחריו, ארתוראס מילאקניס פתח מבערים והשיב לצהובים ב-11 נקודות, כולל 3 שלשות, אשר הובילו ריצת 2:18 בדרך ליתרון 16:20 לירוקים בתום 10 הדקות הראשונות.

רבע 2:

שלשה של ג'יימס נאנלי קטעה דקה וחצי ללא נקודות בשני הצדדים, וויליאמס נעץ דאנק מהדהד אחרי נקודות של ג'וש ניבו בצד הנגדי, ואז הפורוורד הצהוב חדר כל הדרך למהלך של שלוש נקודות שהחזיר את היתרון למארחת - 22:24. יאניס סטרלניקס קלע סל קשה, אבל נאנלי ענה עם נקודות קלות במתפרצת. ז'יז'יץ' חזר מהספסל והגדיל את הפער עם שני סלים, קמרון טיילור הוסיף שלשה וארבע נקודות רצופות של קינן אוואנס מהקו סגרו מחצית הגנתית טובה על 30:39 למכבי תל אביב.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
האוהדים בהיכל קיבלו ניצחון רביעי ביורוליג/דני מרון

רבע 3:

אוואנס, עם שני סלים, המשיך מאותו המקום שבו סיים את המחצית הראשונה ואז הוסיף אסיסט לז'יז'יץ'. סטרלניקס קלע את הנקודות הראשונות של האורחת ברבע, אוואנס מסר עוד אסיסט - הפעם לשלשה של וויליאמס שהעלה ל-37:49. נאנלי קלע שני סלים רצופים, ניבו תרם אחד בצד השני ולסור עלה על הלוח עם השתיים הראשונות שלו, מהקו. אסיסט ושתי קליעות עונשין של לוקאס לקאביצ'יוס הורידו את ההפרש לחד ספרתי והזעיקו פסק זמן של ספרופולוס, שממנו ג'יילן ריינולדס שב עם מהלך של סל ועבירה שקבע 46:58 לצהובים בתום הרבע השלישי.

רבע 4:

ריינולדס ו-וויליאמס המשיכו להשתעשע, אוואנס חטף בדרך לשתיים נוספות ונאנלי תרם עוד סל, שקבע הפרש שיא של 19 נקודות: 48:67. מילאקניס ומנטאס קלנייטיס ניסו לתת סימני חיים מצד האורחת, אבל הגארבג' טיים כבר היה בשיאו ומכבי תל אביב שמרה על הפער בדרך ל-62:76 בסיום.

דרק וויליאמס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הוביל את קלעי מכבי תל אביב. דרק וויליאמס/דני מרון

בעוד יומיים תארח את מכבי תל אביב את ברצלונה במסגרת המחזור השביעי ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully