וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: הוגשה הצעה לקיים את גמר הקונפרנס ליג בבלומפילד

26.10.2021 / 15:15

חברי ההנהלה התבשרו כי ישנן עוד חמש התאחדויות שמקוות לארח את גמר המפעל לעונת 2022/23. הוארך ההסכם עם מנהלת הליגות בשנה נוספת, מספר הזרים בליגת על ישתנה?

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (שלישי) הוחלט כי גמר גביע המדינה יתקיים באצטדיון טדי בירושלים ומשחקי חצי הגמר כחודש קודם לכן ייערכו באצטדיון בלומפילד, אולם לא מעט החלטות התקבלו ומאותה ישיבה גם התקבל אישור רשמי לכך שהוגשה הצעה לארח את גמר הקונפרנס ליג בעונת 2022/23 באצטדיון בלומפילד.

יחד עם ישראל עלו לשלב הבא חמש התאחדויות נוספות שהציעו לארח את גמר המפעל - קפריסין, צ'כיה, יוון, צפון אירלנד וסלובקיה. בנוסף מנסה ישראל לארח את טורניר אליפות אירופה עד גיל 17 ב-2022 וכעת עודכנו חברי הנהלת ההתאחדות כי נעשה מאמץ מול גורמים שונים בממשלה לקבלת תמיכה הולמת.

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
קניקובסקי מבקיע בפינלנד. גמר קונפרנס ליג 2023 בישראל?/רויטרס

בישיבה שהתקיימה ההנהלה גם אישרה פה אחד את הארכת ההסכם עם מנהלת הליגות בשנה נוספת. יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, הבהיר כי השנה הקרובה תנוצל על ידי ההתאחדות כדי לקבוע את עמדתה בנושאים שונים כגון מספר הזרים בליגות, מספר הקבוצות בכל ליגה, ליגות פיתוח ונושאים מהותיים נוספים שיש לקבל בעניינם החלטות כחלק מהסכם ארוך טווח.

בנוסף אישרה ההנהלה את סגל השופטים הבינלאומיים לשנת 2022 והרשימה כוללת את אוראל גרינפלד, רועי ריינשרייבר, יגאל פריד, גל לייבוביץ', דוד פוקסמן ושניר לוי. מיתר שמש הינה השופטית הבינלאומית היחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully