וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגיש כמו אתמול": 25 שנה ל-3:6 של סאות'המפטון על מנצ'סטר יונייטד

באנגליה נזכרו במשחק האגדי בו איל ברקוביץ' במשחק הליגה השלישי שלו, להט עם צמד ושלושה בישולים. צפו בתקציר הבלתי נשכח

תקציר: כל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט1

באנגליה מציינים היום 25 שנה לאחד המשחקים הגדולים בתולדות הפרמיירליג, שבמקרה גם נחשב לאחד המשחקים הגדולים של כדורגלן ישראלי באירופה. ב-26 באוקטובר 1996 מנצ'סטר יונייטד של סר אלכס פרגוסון הגיע לאצטדיון ה"דל" בסאות'המפטון, והפסידה 6:3 אחרי הצגה של המארחת שבמדיה כיכב לא אחר מאשר איל ברקוביץ'.

עבור ברקוביץ' היה מדובר בשנה הראשונה בפרמיירליג, לאחר שעזב את מכבי חיפה לטובת הקבוצה מדרום אנגליה. המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד היה השלישי של הליגיונר בליגה, ואחרי שלא כבש או בישל בשני המשחקים הראשונים, הוא התפוצץ מול האימפריה ממנצ'סטר. קבוצתו של פרגוסון, שזכתה באליפות בסיום אותה עונה, הציגה הרכב מלא באגדות הכולל את דייויד בקהאם, פול סקולס, אריק קאנטונה, פטר שמייכל ואפילו ג'ורדי קרויף. אגב, מהספסל עלה חלוץ חדש ומבטיח העונה לשם אולה גונאר סולשיאר.

אייל ברקוביץ' סאות'המפטון 1997. GettyImages
"מרגיש כאילו זה היה אתמול". ברקוביץ' בסאות'המפטון/GettyImages

בדקה השישית שוערה האגדי של יונייטד, פטר שמייכל, הדף ניסיון של אגיל אוסטנסד, אך ברקוביץ' עט על הריבאונד וכבש את שערו הראשון בממלכה. האורחת נשארה בעשרה שחקנים אחרי שרוי קין הורחק בדקה ה-20, וכעבור רבע שעה מאט לה טיסייה הכפיל עם צ'יפ אופייני מחוץ לרחבה אחרי בישול של ברקוביץ'. ארבע דקות להפסקה יונייטד שבה למשחק בזכות בעיטה חופשית מוצלחת של דייויד בקהאם, אך תוצאת המחצית הייתה 1:3 אחרי שער של אוסטנסד. גם הפעם, ברקוביץ' היה חתום על הבישול.

יונייטד צימקה פעם נוספת בזכות דייויד מיי בדקה ה-56, אך ברקוביץ' השלים צמד בדקה ה-83 עם וולה מדהים מחוץ לרחבה. הישראלי וסיפק את אחת החגיגות האייקוניות ביותר כשהניף את ידיו. רגע לפני שהוחלף בדקה ה-85, ברקוביץ' הספיק להוסיף בישול שלישי ואוסטנסד קבע 2:5. שני שערים בדקה ה-89, של פול סקולס ועצמי של גארי נוויל, קבעו 3:6 מטורף.

עוד בוואלה!

באנגליה טוענים: "מנצ'סטר יונייטד לא מתכוונת לפטר את סולשיאר"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הבלתי נשכח

אייל ברקוביץ' על ה-3:6 של סאות'המפטון מול מנצ'סטר יונייטד. אינסטגרם, צילום מסך
איל ברקוביץ' נזכר/צילום מסך, אינסטגרם

מבחינתו של ברקוביץ' מדובר באירוע בלתי נשכח, והוא בחר לציין אותו כשכתב בחשבון האינסטגרם: "מרגיש כאילו זה היה אתמול" לצד הכותרות בישראל מהיום שאחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully