וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לם הגן על הסגנון ההתקפי: "אם כולם יהיו מאחורי הכדור בטוח נפסיד"

26.10.2021 / 8:53

אכזבה במכבי נתניה לאחר ה-2:0 למכבי חיפה, המאמן השווה בין הירוקים לקבוצה האגדית של נתניה בה שיחק". גנדלמן: "באנו מהשנייה הראשונה לשחק כדורגל"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

במכבי נתניה קיבלו באכזבה רבה את ההפסד 0:2 לאלופה מכבי חיפה אמש (שני) באצטדיון סמי עופר. אחרי הנצחון הגדול נגד מכבי תל אביב במחזור הקודם, קיוו בנתניה להוציא לפחות נקודה גם נגד הירוקים, אך השער המוקדם שכבש דולב חזיזה כבר בחלוף ארבע דקות וחצי מפתיחת המשחק, קילקל את תוכנית המשחק של היהלומים ובסופו של דבר כאמור רשמה הקבוצה הפסד נוסף.

המאמן בני לם נאלץ לערוך אמש מספר שינויים בהרכב, בעיקר בחוליית ההגנה, בשל היעדרותם של רז שלמה המורחק ואלמוג כהן הפצוע. לם, שנראה נרגש מאוד במהלך טקס ההוקרה שערכה לו מכבי חיפה לפני שריקת הפתיחה על שנותיו ותרומתו לקבוצת הנוער של המועדון, ערך מספר שינויים ב-11 הפותחים ונתן לכל ארבעת המחליפים מהמשחק נגד מכבי ת"א, לפתוח אמש בהרכב הראשון.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
נתן קרדיט למחליפים מהמשחק הקודם. לם/ברני ארדוב

למרות ההפסד, החמיאו בנתניה ללם על כך שגם במשחק חוץ קשה מול האלופה הוא בחר לשחק בצורה התקפית, ללא חשש, בנסיון אמיתי לצאת עם נקודות מהמשחק הזה. לצערו של המאמן, הפעם בניגוד למשחק מול הצהובים, החלוצים שלו לא הצליחו למצוא את המסגרת וגם בדקות הסיום כשנתניה יצאה למספר מתפרצות שהצליחו להביך את החלק האחורי של מכבי חיפה, לא השכילו שחקני נתניה לכבוש.

"אני מעדיף לא לדבר על מכבי חיפה ולהתייחס רק למכבי נתניה", אמר לם בסיום המשחק, "אמרתי את זה אחרי הניצחון במחזור הקודם ואני אומר את זה גם עכשיו אחרי שהפסדנו, מכבי נתניה זה מועדון של כדורגל שמח, כדורגל התקפי. אם אני אבוא במערך מתגונן, עם כל 11 השחקנים מאחורי הכדור, אז אני בטוח אפסיד. אני רוצה לשחק כדורגל שהקהל של נתניה יהנה ממנו. הגענו למצבים והיתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני חושב שכדורגל התקפי זה מה שהקהל אוהב. נמשיך בכדורגל השמח עד סוף השנה".

עוד בוואלה!

בכר כעס למרות הניצחון: "המחצית השנייה הייתה שכונה, מבישה"

לכתבה המלאה
בני לם מקבל פרחים לפני המשחק של מכבי נתניה נגד מכבי חיפה. ברני ארדוב
התרגש מהטקס שערכה מכבי חיפה. לם/ברני ארדוב

לם התייחס לקבלת הפנים שקיבל לפני המשחק והוסיף: "היה לי הכבוד לקבל את קבוצת הנוער של מכבי חיפה והרגשתי הערב שקיבלו אותי בזרועות פתוחות. אני רוצה שוב להגיד תודה ליענקל'ה שחר, שאישר לי ללכת ואיפשר לי לחזור הביתה, לבית המקורי שלי, מכבי נתניה. כשאתה משחק נגד מכבי חיפה, זה לא משנה מה הכרת ומה לא. אתה משחק פה נגד עומר אצילי ואם תשמור את אצילי, יבוא שרי ואם תשמור את שרי, יבוא חזיזה ואז בן שהר וזה הזכיר לי את הימים שאני שיחקתי עם נתניה. אם שמרו את גריאני, הגיע בני לם, אם שמרו את בני לם, הגיע עודד מכנס. קשה מאוד לשחק מול מכבי חיפה, ולכן העדפתי לא להתייחס לחיפה. באתי לשחק פתוח ואני מאמין שעוד יהיו לנו הרבה דברים שמחים השנה".

שחקן מכבי נתניה עומרי גנדלמן. ברני ארדוב
לא מסתכל על נוחות. גנדלמן/ברני ארדוב

הקשר עומרי גנדלמן, ששיחק אמש כבלם, התייחס לדקות הפתיחה הלא טובות של נתניה ואמר: "אני לא חושב שהיינו בהלם, הגענו מוכנים למשחק. לפעמים זה הולך ולפעמים פחות, אבל באנו מהשנייה הראשונה לשחק כדורגל, ואנחנו צריכים להמשיך קדימה".

גנדלמן, שחקנה של הנבחרת הצעירה, נשאל על ההתפתחות האישית שלו וכן על העמדה בה הוא מעדיף לשחק והשיב: "לגבי איפה אני מעדיף לשחק, אז אני יכול להיות גם קשר אחורי, גם 50-50 וגם בלם. אני לא מסתכל על נוחות ואני רוצה להיות על המגרש ולעשות כל תפקיד על הצד הכי טוב וכרגע כל כולי מרוכז בנתניה".

במחזור הבא תארח מכבי נתניה את המוליכה הפועל באר שבע ותנסה לחולל הפתעה דומה לזו שעשתה נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully