וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר כעס למרות הניצחון: "המחצית השנייה הייתה שכונה, מבישה"

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 23:12

מכבי חיפה הבריקה במחצית הראשונה נגד נתניה, אבל הרפתה בהמשך והמאמן רתח: "ככה לא נראית אלופה, יוצא בהרגשה לא טובה"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה אמנם גברה הערב (ראשון) 0:2 על מכבי נתניה, אבל המאמן ברק בכר היה מאוד לא מרוצה בסיום. הירוקים כבשו שני שערים במחצית הראשונה ולא היו רחוקים מכיבושים נוספים, אבל הרפו במחצית השנייה ואפשרו ליריבה שלהם להגיע להזדמנויות.

"כל החצי השני לא היה מספיק טוב", אמר המאמן, "זה ניצחון חשוב, אבל אני מאוכזב מאיך שנראינו בחצי השני. הייתה שכונה, חבל שלא למדנו כי אחרי הפגרה עשינו דרך ונראינו קבוצה יותר מאורגנת. זה בא לידי ביטוי במשחקים קודמים, אבל במחצית השנייה היום זה היה מביש. זאת לא עייפות - זה התירוץ האחרון. לא עשינו את הדברים נכון, הזמנו את נתניה להגיע להתקפות ולצאת קדימה, הייתה הפקרות באמצע ואני יוצא מהמשחק בהרגשה לא טובה, למרות הניצחון".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. ברני ארדוב
הדגיש את חוסר שביעות הרצון. בכר/ברני ארדוב

בכר הוסיף הערב: "בחצי הראשון עשינו דברים נחמדים, אבל בחצי השני לא שלטנו בקצב, להבין איך המשחק מתפתח, לדעת שלנתניה יש שחקנים מאוד מוכשרים, לא עמדנו כמו שצריך, היינו מאוד חשופים ואלופה לא צריכה להיראות ככה".

על אפקט העייפות אמר המאמן: "החזרה מאירופה היא לא תירוץ. חזרנו מפגרה לעומס לא גדול, יש לנו משחק כל ארבעה-חמישה ימים, יש פה סגל ארוך ואין שום סיבה להיראות ככה. עשינו תהליך טוב ואני לא רוצה שנחזור אחורה. אנחנו במומנטום טוב, אבל אני רוצה להיראות אחרת".

בשולי הדברים של המאמן, בוגדן פלאניץ' ספג מכה יבשה במחצית הראשונה, טופל במחצית על ידי הצוות הרופאי, שיחק על אף הכאב והוחלף בדקה ה-80. הסרבי צפוי להיות כשיר למשחק נגד מ.ס. אשדוד בשבת.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה את מכבי נתניה 0:2 ועלתה למקום השלישי

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
"יכולנו לחזור למשחק". לם/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, בני לם, אמר בסיום: "לא אידיאלי לקבל גול בדקה רביעית אחרי שאתה מתכונן כל השבוע. זה לקח אותנו אחורה, ומכבי חיפה זו מכבי חיפה, לא צריך להרבות במילים על האיכות שלה. יש למכבי נתניה קבוצה ואפשר לעבוד עם זה. אחרי שמונה אימונים, משהו חדש קורה. אני אכיר ואלמד את השחקנים. לא אהבתי שהיו שחקנים שהכנסתי ולא עבדו, היו כאלה שעמדו על המגרש ואני לא אוהב את זה, אבל אנחנו נעבוד על זה".

המאמן הוסיף: "הרגשתי שיכולנו לחזור למשחק, היינו צריכים לעשות את הפס האחרון ולתת את הגול. אם הינו כובשים שער המשחק היה יכול להתהפך. לא נתנו לי שום צ'אנס, לא מכבי תל אביב, לא באר שבע ולא מכבי חיפה. לקחנו מתוך זה 6 נקודות, ואני מקווה שיהיה בסדר בהמשך".

במחזור הבא מכבי חיפה תתארח אצל מ.ס. אשדוד שגברה הערב 0:2 על מכבי תל אביב. מכבי נתניה תארח את מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully